Sanna Siljeström

Om bland annat sexiga paket och en kanske inställd påsk

Det blev ett lite försenat inlägg idag för bloggportalen har strulat som sjutton. Och i ärlighetens namn har jag verkligen inget att berätta om veckan som gått, så jag har inte känt mig superpeppad på att blogga ändå. Jag har bara jobbat, jobbat, jobbat. Från måndag till söndag.

Nu sitter jag och pustar ut efter två lediga dagar där planen var att påskpynta. Well, that didn´t happen. Det är nämligen kaos på byn. KAOS.

Jag har vid två tillfällen åkt in för att köpa påskpynt men det enda jag lyckades slita med mig i farten var några fjädrar. Allt annat var antingen slut eller så kom jag inte fram till det för att någon homosapien med ett IQ-nummer jämförbart med en frukostflinga stod i vägen. Vi får se om det blir nån jävla påsk i det här huset. För till byn tänker jag inte ta mig för annat än jobb. Tur att kidsens påskägg iallafall är fixade och klara. ;)

 

Fööööre...
...Efter! 🤓 It´s 0 or 100.... I have no in between. 🤣
😍
Liiiite inne i bolibompa. ;D 
Jag fick ju i sammarbete med RFSU och Buzzador testa RFSUs kosttillskott "Lust och energi". (Klicka här för att läsa min recension) Och jag vann fototävlingen! Igen! 3 av totalt 8 buzzadortävlingar jag har deltagit i har jag varit en av vinnarna i. *Klappar mig själv på axeln* ;D Jag vann även fototävlingen med proviva och videon jag postade i sammarbete med Oganix barnmat blev ju utvald att vara med i en reklamfilm för sociala medier (Även om jag fortfarande inte sett det färdiga resultatet, och tvivlar på att jag kommer göra det
Det va ingen dålig vinst dom skickade! 😱 En tackar och bockar! 😉😘
På tal om roliga lådor. Månadens glossybox dök upp i veckan också. 😍 Fick ett torrschampo, en pensel, duschtvål, en primer och ett metallic flytande läppstift (Som jag har på mig på bilderna här nedan) Supernöjd med lådan den här månaden! 👌
😍
Både måndagen och gårdagen bjöd på strålande sol, så jag och Alex var ute och njöt så mycket det gick. 💗
 
Och där tog alla bilder jag hade från veckan slut! 
Nu ska jag slänga mig i sängen och sova, för det fick jag nämligen inte göra i natt. Alex har dragit på sig en ruggig hosta och gick precis och la sig med 39 graders feber. 🙁 Så inge dagis eller utklädnad till påskkärring för lilleman i morgon. 💔
Förhoppningsvis är han piggare snart så han kan leta påskägg med sin kusin på lördag. 💖
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress