Sanna Siljeström

Om kalas, snoppar och ätbara rumphål
Så var det måndag igen. Ännu en vecka avklarad och jag har nu inlett mitt sista år som 20-nånting år gammal. Nästa år blir jag 30... Är det för tidigt att bränna av en medelålderskris? För jag känner helt klart att det kommer en smygandes. O_O
 
Veckan har varit kanon! Födelsedag, utomhuslek, vackert väder och kalas. Jag bjöd ju på alla mina bilder från min födelsedag på min födelsedag i onsdags (länk till det inlägget) men jag har ett helt gäng med bilder från resten av veckan;
 
 
Ute på promenad.
Ute och kör lastbil.
Solnedgång. :)
Datageni in da making. ;D
Det enda jag kan klaga på från veckan. Tårtbaket. INGET gick bra. xD Efter att 3 bottnar hamnat i soptunnan gav jag upp och köpte färdiga. :P Jag vet verkligen inte VAD som gick fel. Jag använde ett gammalt beprövat recept som jag aldrig misslyckats med tidigare .  
Ute med pulkan. :)
I lördags var det en helt fantastisk halo runt solen! 
På förmiddagen fick vi besök av Alex farmor och farfar som kom och åt lite tårta och firade min födelsedag. :)
Jag fick en blomma och godis. :D <3 
Ja, visst ja. Det blev en tårta tillslut. ;D Med köpebottnar och fusk-mousse man vispar ihop med mjölk. ;) 
dulce de leche, banan, maräng, chokladmousse och vaniljgrädde. Täckt med dulce de leche smörkräm, mjölkchokladganache, grädde och chokladströssel. Typ Bananasplit i tårtform. ;D 
Efter fika och en eftermiddagslur för lilleman gick vi ut och lekte lite. :)
Halon höll sig envist kvar nästan ända tills solen gick ner. :D 
På kvällen fortsatte födelsedagsfirandet. Det blev grillning med grannarna. :) 
Jag fick ett jättefint paket. xD 
Inslaget med 66 meter tejp och 50 meter gladpack. xD 
Innehållet i paketen. xD Många skratt blev det! Tydligen sånthär killar tror tjejer vill ha i present? ;D 
Den här supermysiga och såååå söta tröjan fick jag också på kalaset, men av Sara och Larsson! :D 
När barnet somnat blev det TV-spel. :D 
Bullen däckade i soffan efter ett långt kalas. xD 
På söndagen testades en av presenterna. Smakade, komiskt nog, skit. xD Hahahaha. Men jag gissar att den tagit smak av tejpen, för den smakade preciiiiis som tejpen luktade när jag öppnade paketet.- Alltså typ bensin.
På tal om saker som kan se ut som rumphål. xD 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress