Sanna Siljeström

Hipp, hipp, hurra!
..för det är min födelsedag idag! :)
Och jag har blivit redigt bortskämd! Telefonen har gått varm hela dagen med sms, mms, facetimesamtal och snapchatmeddelanden. Facebook plingar stup i kvarten och jag fick faktiskt till och med ett megasnabbt besök på morgonen av grannen som kikade in när han åkte förbi på sin frukostrast!
 
I skrivande stund sitter jag och jäser efter en god middag, massa tårta och paketöppning. <3
Och jag tänker bjuda på den här fantastiskt mysiga dagen i bilder:
 
Efter mysfrukost, promenad och en snabbtur på ICA så gick jag och Alex till kyrkis för att leka lite. :)
... och fika. Förstås. ;D
På väg hem, vädret var super hela dagen idag! :D Strålande sol! <3
Mammas lilla tuffing <3
Två tröttmössor efter massa bus på kyrkis.
På tal om trött. xD
När Alex somnat tog jag fram lite födelsedagslunch. ;D Lyxigare än såhär blir det nog inte!
Johan kom hem med tårta och blommor! <3
Sen blev det paketöppning. :) Av Johan fick jag kakfat och tårtfat, som jag alltid klagar över att vi inte har hemma varje gång vi haft kalas och varit på väg att köpa i hundra år. xD Mycket uppskattat! :D  
Jag fick även dom här juvelerna. OwO 
Känner man mig behöver jag nog inte nämna att jag blev helt LYRISK. <3
Av mamma och pappa fick jag, enligt önskemål från mig, nya trosor. Och även en ny pyjamas! Och ett bidrag till plånboken. Även av mormor och morfar fick jag ett litet bidrag. :) <3
Efterrätt. Och kvällsfika senare ikväll. ;D
Lilleman fick INTE smaka tårta den här gången. xD Han får vänta tills i helgen. Istället fick han massa "bebisgodis". :) Och tro mig, han klagade INTE.  
Nya pyjamasen åkte på direkt! Och den satt som en smäck! <3
 
Nu ska vi gå och fika, igen. ;D
STORT varmt tack till alla som på något sätt hört av er idag! Ni är bäst! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress