Sanna Siljeström

Otippat!
Två dagar fick vi vara friska hela familjen....
TVÅ DAGAR. 
Sen var det dags för nästa vända med vabb då Alex kom insmygandes till oss på natten och var brännhet...
 
Så jävla otippat!
Not.... 🙄
Jag hade redan laddat upp med hostmedicin, alvedon, snorsug, och papper så det fanns tillgängligt. 😉👌🏼 #rutinerad
 
I skrivande stund rockar jag själv en ganska manlig förkylning som jag försökt ignorera i två dagar medans jag knaprat Alvedon för att kunna jobba.
Än så länge har det gått bra, men jag känner en bihåleinflammation komma smygandes.. Så min plan att ignorera eländet tills det försvinner helt går nog med det i kras.. 😅🤒🤧
 
Veckan har således, Med undantag från en supermysig personalfest på jobbet och lite lyxfika på alla hjärtans dag, varit ganska.. "Bleh". I brist på en mognare förklaring.😅
Sömnkontot ligger på minus hos alla vuxna i familjen, för Alex envisas med att krypa upp i sängen hos oss på nätterna. Och trots sin knappa meter långa kropp, lyckas han fan ta upp en hela jävla 180-säng. Dessutom snarkar han som en gammal gubbe med andningsfel.   
 
Och som grädde på moset jobbade jag veckans 7 av 7 dagar, så inspiration att hitta på så mycket mer än att somna på soffan strax före klockan 20 varje kväll har inte varit på topp. Om vi säger så. 😅😉
Vilket nog kommer märkas på veckans tämligen bildfattiga "Veckan i bilder":
 
Underhåller en trött och grinig Alex med fula Snapchatfilter. 😂😍
Gosmos med liten sjukling innan en lång dag med jobb. 💖
Veckans väder har varit under all kritik för årstiden.😒 Regn och plusgrader har gått hårt på vårt vackra vinterlandskap. Och det är fasen snudd på livsfarligt att vara ute och gå i halkan, inte ens broddar hjälper...  😫
I torsdags svängde jag förbi hos Nya Jonssons konditori och köpte med lite Alla💝dag bakelser. Supersmarriga, i vanlig ordning. 😋 Trots att dom små bakelserna fick åka lite karusell när Alexander skulle hjälpa till att ställa in dom i kylen. 🙈😅
Jag blev bortskämd med superfina rosor av älsk. 😍🌹
Omnomnom 😋
Fredagens fantastiska solnedgång! 😍
Och så avslutningsvis några bilder på gårdagens Sanna efter en lång dag på jobbet.
Försökte ta några milfiga snyggbilder på migsjälv för att fylla ut bilderna från veckan med, men insåg att det inte var nån ide att ens försöka se ut utan hjälp av nåt snapchat-snygg-filter. 😅🙈🐷
 
Men i brist på annat lägger jag upp dom ändå, alltid irriterar dom någon selfiehatare.  😉💋
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress