Sanna Siljeström

Oglamorös ytlighetsstatus och en oytlig haul
Ytlighetsprat har fått kliva lite åt sidan här i bloggen.
Man skulle ju kunna tro att det är för att jag blivit mamma och tappat intresset. Men IKKE. Anledningen, mina vänner, är detta:
 
 
 
AAAAH!
Hemskt va?!
Huvaligen.
 
Men seriöst, jag har sakta men säkert liksom gett upp mig själv på sista tiden... :( 
Samma mjukiskläder dygnet runt, håret har varken klippts eller färgats på waaay för länge, och har dessutom helt random börjat gått av (!) och spretar åt alla håll...
Och vikten tänker jag inte ens prata om.
Suck.
Anyway, så. Ja, det är helt enkelt anledningen till viss avhållsamhet från ytligheter på bloggen. Det känns så.. hypokritiskt. xD Lite som att få kostråd från en fet person.
 
Aja, det kommer nog tillbaka när mammaledigheten tar slut. ;D Pissväder och mammaledighet gör ju att antalet sminktimmar per vecka nästan är oexisterande. Vilket i sin tur gör att smink inte tar slut, så jag behöver inte köpa nytt. Och behöver jag inte köpa nytt råkar jag inte klicka hem något annat ytligt heller.
Så just nu är de enda nya ytligheterna som dyker upp här hemma egentligen det jag får i glossyboxarna.
 
 
Speaking of;
 
Can we just take a moment att uppskatta månadens glossybox?!
FASIKEN vilken bra box! Hairmisten luktar himmelskt, torrschampot var skitbra, pudret awesome och till och med den flytande highlightern var sååå bra! Trots att jag personligen inte är något fan av just flytande highlighter.
Det enda jag inte testat än är min after sun. Jag använder vääääldigt sällan after sun, eftersom jag på senare år alltid ser till att smörja in mig med hög SPF och håller mig undan solen så gott det går för att inte min rosacea ska få spunk. Men det är ju bra att ha hemma. :)  
 
Vad fick ni i era boxar? Samma lika? Och blev ni också lika nöjda? Tycker det är så många runt omkring mig som får boxar, men det är så sällan jag hör vad ni får eller om ni gillade innehållet.
 
 
När vi ändå är inne på ämnet shopping.
Den här veckan har vi fått hem en hel drös paket. :) Lilleman blir ju ett helt år på söndag, så födelsedagspaket har trillat in här i tid och otid i flera veckors tid. xD Det finns ingen hejd vad bortskämd han är!
2 paket dök dock upp i veckan som inte var till honom. Eller ja. Den ena var väl till honom. Men till mig också. ;D Planen var att han skulle fått den också i födelsedagspresent, men jag kunde inte låta bli att hänga upp den direkt.
 
Kul att se att Ace Ventura fått jobb på DHL. :P Lyckligtvis var allt i paketet helt.
Alltså huuuuuuuuur fin!? (Länk till produkten)
Det andra paketet. :D Massa nya kaffekapslar! <3
 
 
Well that´s it med skitsnack för ikväll. Nu ska jag gå och rädda stackars Johan från en överhypad Alexander. xD
Laters! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress