Sanna Siljeström

Alla pappors dag
Den här veckan blev bra mycket mer händelserik än jag förutspådde förra veckan, och kameran har fått jobba därefter. Så för er skull valde jag att dela upp bildbomben i tre. En från fars dag, en med massa ytlighetstjafs och så en med resten av veckans bilder. 😉
 
Dagens inlägg handlar, som ni kanske förstått av rubriken, om fars dag. Och inte vilken fars dag som helst! Utan Johans FÖRSTA fars dag. (Om man inte räknar med i fjol när lilleman var en ganska nyupptäckt "Ojsan" i magen.  😉 Och det gör vi förstås inte.)
 
Det blev full rulle hela dagen igår med paketöppning, mysfrukost, fika hos Alex farmor och farfar och sen gomiddag som avslutning på dagen. 💖🍣
 
En av världens mest fantastiska pappor! <3
Alex var finklädd i fluga å allt. <3 Och med världens sötaste rumpa! 
I present fick Johan ett litet lyckomynt, en doftspray (som jag fick prov på i min senaste glossybox som båda tyckte tyckte doftade skitgott) och...
choklad! ;D 3 chokladkakor. Som jag och Alex delade på.
Alex åt upp det mesta. ;D
Gosmos med farfar och farmor! <3
Dagen till ära fick Alexander testa lite pärondryck. Och den var helt FANTASTISK! (Tack för tipset Carro!)
På kvällen slängde vi ihop, enligt Johans önskemål, lite sushi! :D NOM! Jag har inte ätit det sedan innan jag visste att jag var gravid. Så det var EXTRA gott. ;D
 
 
Och så avslutningsvis vill jag passa på att skicka en massa cyberkramar till alla pappor därute!
Och en extra stor kram till min egen pappa! <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress