Sanna Siljeström

Tillbaka i norrland
Hallå folket!
Nu är jag hemma igen! :D Skönt och sorgligt på en och samma gång. Får alltid separationsångest när jag lämnar familjen <3
 
Jag hade planerat lägga upp ett "veckan i bilder" redan i söndags. Men på grund av tidsbrist och den anledningen att jag helt enkelt inte hade lust att blogga så bjussar jag istället på hela sista vistelsetiden i strängnäs i bilder. Vilket är ganska många, så let´s get to it på en gång;
 
I onsdags for jag, syster och mamma till Stockholm för att strosa runt lite,
Lunchpaus på en thai/kina/japansk restaurang med både thai och sushibuffe! Sviingott och skitbilligt. Men jag kan för allt i världen inte minnas vad den hette.
I närheten av Hötorget hittade vi en lokal FULL med massa coola matstånd/butiker. Typ som en matmarknad inomhus!
Innan vi tog tåget hem tog vi en fika på stationen. Lillasyster bjussade på RCcola och cheesecake. <3
Höst<3
Pappa odlar vindruvor på tomten hemma! :D
Nu i måndags fick vi tillbaka Billy bus som varit en vecka hos hans pappa.
Frisering av litet barn. xD Inte så lätt som det ser ut på korten.
I tisdags for mamma, jag och Sofie iväg med Billy till Leos Lekland. Fantastiskt ställe! :D Tror jag hade lika kul som Billy! xD
Livsfarligt ställe för lite större barn. xD Fast vi gick självfallet dit och lekte. Kanonerna på skeppet är styrda av luft. Så man kan faktiskt skjuta bollar på varandra. HÅRT dessutom. Haha 
Dinosaurier!
Billy kollar in Leos "kalasrum". Det finns en hel drös med temarum man kan boka för att ha kalas i!  
Mitt favoritrum! ;D Förstås. Undrar om dom håller barnkalas för 30åringar också.... :)
Billy ville ha sitt treårskalas härinne. ;D
På tal om rum, det fanns även ett "relax-rum" för trötta och slitna föräldrar. xD  
Billy hälsar på Leo! :D
Jag tog mig upp! ;D Haha. Vilket inte var det lättaste. O_O Blev galet imponerad på småknoddarna som tog sig upp lätt som en plätt.
Och efter en heldag på Leos lekland blev det middag. :) Moster fick välja. ;D Så självklart blev det donken.
 
Jennie

Älskar bilden på svamparna!

Vilket härligt lekland det där ser ut att vara, där hade jag också velat springa omkring. :P Finns ju ett i Östersund som jag varit på ett par gånger, men det är ju lååångt ifrån storleken (och säkert kvalitén) på det där såklart. Det syns verkligen att ni är släkt, så väldigt lika varandra alla tre. :)

Svar: Tack! 💞
Ja , leklandet var fantastiskt!! Leos öppnar lite överallt så har vi tur kanske det öppnar ett i Östersund så småning om. 😊
Haha, ja, alla säger att vi är lika. Tycker inte det själv. 😂
Sanna Siljeström

Anonym

Weee! SÅ mycket roligare när kommentaren kommer fram på en gång. :D

C

Tyckte att jag kände igen leklandet och det gjorde jag! Det ser nämligen nästan exakt likadant ut som det gör i Malmö! Tog dit kusinerna och de hade megakul (jag med ;D)

Svar: Ja visst är det awesome! Tror alla Leos ser ganska snarlika ut. 😀
Sanna Siljeström

Roger

Kul att ni var i huvudstaden... alltid lika kul att se dina bilder oavsett om dom är från Stockholm eller Funäsdalen :-)

Svar: Tack så mycket! :D
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress