Sanna Siljeström

Gårdagen i bilder.... och video!
Gårdagen spenderades med Billy och lillasyster på Tunapak i Eskilstuna, där vi (Läs: JAG) shoppade gärnet. ;)
Och för ovanlighetens skull testade jag att använda videofunktionen på kameran.
Skitkul! :D
 
Mindre kul är det faktum att jag inte kommer ett dugg överens med någon av filmredigeringsprogrammen på datorn.. Så vad som borde ha tagit max en timme att klippa ihop och spara tog tamesjutton hela kvällen! >< Därav publiceringen av det här inlägget idag istället för igår...
 
Jag tror att det är nått knas i någon inställning eller kanske till och med på grafikkortet på datorn.. För när jag sparar filmerna jag klipper ihop så blir det som gröna "störningar" i filmen. Och ledsamt nog även en klar försämring på kvalisorten... :(  
Den film som jag tillslut valde att publicera var typ försök sjuhundrafemtioelva. Och varje sparningsförsök tog 10-15 min så jag gav helt enkelt upp. Och ja, jag såg att jag råkat missa ett mellanslag på "Thank you" i slutet. Och nej, jag tänker inte göra nått åt saken. ;P
 
 
Nej, nu ska jag springa och duscha och slänga på mig ansiktet. Det är nått jippo på stan idag så vi tänkte åka in dit och kika. Och då är det ju bra om man inte ser ut som en zombie. ;)
 
 
Dinosarie! <3 Man skulle ju kunna tro att den där är släkt med sin moster... ;D
Min nya, ursnygga, väska! :D ;D Nu ska det väll vara själva fan om någon råkar ta fel väska. Haha
Shoppingen. Syns i sin helhet i slutet av videon. :) Och nej, ni ser inte fel.. Jag köpte INGET smink... I know! O_O
På kvällen bjöd pappa på middag. Grillade ribs med potatisbakelser och avokadosallad.
Papí <3
Till efterätt bjöd han på panacotta
Och så videon, som sagt, en hel del störningar och ganska taskig kvalisort på videon. :/ Men sätt på HD så blir det iaf liiiite bättre. :3
Jennie

Just det ja, en sån där spegel skulle vi ju skaffa som man kan ha i baksätet! Kul med video också och väskan är supersnygg! :D

Svar: ja, den är tydligen ett måste enligt Sofie. :)Haha, ja. Har alltid velat gjort mer videos. För min egen skull också för det är så kul att ha! :D Men jag blir KNÄPP på dessa videoredigeringsprogram! Moviemaker är i särklass lättast och bäst att redigera i. Men när jag sparar filerna blir det störningar. Och nu sitter jag och gör en till video fast i ett program som heter "Vegas Pro". Och jag är sekunder ifrån att slänga datorhelvetet genom närmaste fönsterruta. xD #PMS

Tack! Ja, visst är den! <3 Kunde inte låta bli att köpa den. Den var på såndär farlig "REA".. ;D
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress