Sanna Siljeström

Överflöd i ytligheter
Jag hade tänkt inleda det här inlägget med att berömma migsjälv och skriva något i stil med att det var en väääldans massa månader sedan jag beställde hem ytligheter sist. För det kändes så när jag äntligen hade råd att gå lös på mina favvosidor på nätet. xD
 
Men efter en återblick i arkivet visade det sig att det knappt är en månad sedan sist.
 
Haha.. Ojsan.
 
Nåväl, shoppa gjorde jag och den här gången klickade jag hem; 
 
-the Balm Bahama Mama Bronzer -  NYX Shine Killer  -  Sigma Blending Brush  (E25)  -  Wet n Wild Mega Liner Liquid Eyeliner  -  2st Depend Minilack  -  Seche Vite topplack  -  Max Factor; All Day Flawless Foundation
-Urban Decay De-Slick Oil Control Makeup Setting Spray  -  Maybelline Fit Me Concealer  - Maybelline Lash Sensational Mascara  -  L'Oréal Paris True Match Foundation-
 
Och som om inte det var nog fick jag hem månadens glossybox samma dag som mina hemklickade paket damp ner i brevlådan! Oh heliga lycka! ;D Haha.
 
 
En fantastisk box, både på insidan och utsidan! Dom måste tamesjutton börja göra fulare kartonger. För jag kan inte förmå migsjälv att slänga dom! >< Jag vet inte vad jag ska med dom till, men spara dom ska jag tydligen. Jag har en hel jävla garderob sprängfylld med tomma boxar. xD
 
Och på tal om sprängfylld. Om jag inte visste innan att jag har ett visst shoppingproblem när det gäller smink så har jag insett det nu. Mitt sminkbord börjar bli fullt! O_O
Och då har jag ändå bara saker där jag använder regelbundet. Alla lösa ögonskuggor, singelskuggor, paletter, testprodukter, settingsprayer, lösfransar, glitter och annat tjafs jag bara använder vid speciella tillfällen har jag i en annan byrå.
 
Vad ska jag ta mig till med mig?! xD Haha.
 
Elin Gåhlin

Maybelline Lash Sensational Mascara är verkligen så bra! Hoppas du gillar den:)

Svar: Ja, såg på alla recensioner att den är omtyckt! Hoppas den är så bra som alla säger! :)
Sanna Siljeström

joe

Wow...härligt.

Svar: Ja ytlighetssaker är fantastiskt! ;)
Sanna Siljeström

Jennie

Hahaha, jag är så glad att mitt förråd så smått börjar gå åt och att jag skärpt till mig en aning och inte impulsshoppar smink bara för att jag vill testa en ny grej jag läst om, när jag redan har tex tre primers på lager osv. :P

Ja, som jag kommenterade i förra inlägget så är jag nyfiken på den där Max Factor-foundationen, ska bli roligt att höra vad du tycker om den, för jag har fattat det som att den är bra för torr hy. :)

jag gillade eyelinern i Glossyboxen redan från första strecket, men när jag insåg att det är glitter i den så kommer den bara att bli liggandes. :( Den höll iaf skitbra hela dagen och var jättelätt att måla med, så det var synd. :( Skulle också fått peelingen i min box, men de glömde stoppa ner den som det verkar. :P

Svar: Nämen inte ska du väll köpa max factor foundationen igen?! Jag fick ju en sån av dig för att du tyckte den var värdelös! XD Haha, jag tycker att den är snäppet vassare än true match, men jag tror att det är för att den är anpassad för oljig hud. Men du ska få det sista i min true match så du får testa den. :) Du kan få det sista i den jag fick av dig också om du vill bli påmind hur mycket du ogillade den. ;D hehe.

Åh neej. Är det glitter i? x( jag har inte hunnit testa nått annat än läppstiftet.
Meh, va surt. Skicka ett mail till supporten så skickar dom nog en ny. Det är tydligen ganska vanligt att dom glömmer lägga ner saker.. :/
Sanna Siljeström

Jennie

Hahahahha vafan, jag har inget minne av att jag testat den. XD läste ju nyligen att den funkade så bra till torr hy, så jag trodde väl det var en annan då. :P vad snällt :) strunta i den andra du. ;P

Jaa det är några få glitterkorn i den och det tycker jag blir så knäppt, det ser ut som att man missat att måla eyeliner där glittret sitter.
Jag vet inte om jag ids maila om det, orkar så sällan använda scrub ändå så. Men de har varit väldigt hjälpsamma förut när jag mailat. :)

Svar: Haha, ja å det var väll därför du köpte den sist också om jag inte minns galet. XD Jag har försökt leta reda på om den är oljebaserad eller inte till recensionen jag ska skriva om den. Men hittar fan inget! :/ den funkar superbra på mig, men den funkar bäst när jag blandar den med true match. :)
Ska du jobba imorgon?
Sanna Siljeström

Jennie

Jahapp, hahaha xD
Näe ledig imorron.

Svar: Ok då kanske jag hör av mig och kollar om du är hemma så kan du få foundationen då. Måste ändå ut och rasta bilen och handla. :)
Sanna Siljeström

Jennie

Okej :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress