Sanna Siljeström

Tillbaka till kylan
Hej och hå, här gäller det att spänna fast sig ordentligt för att hänga med! Det går fort när man har roligt. ;D
I skrivande stund befinner jag mig hemma i min lägenhet i Funäs igen... And I'm not gonna sugarcoat it. Det är helt klart med blandade känslor. Jag får alltid separationsångest när jag åker hem igen. När det dessutom visade sig att Johan åkt på att få jobba kvällspass hela veckan och jag knappt kommer se röken av honom förens på fredag så var jag såååååå nära att bara skita i att åka hem och stanna en vecka till. Men så kom samvetet i kapp och påminde mig att Johan fyller år imorgon... Så long story short; here I am.
 
Sista veckan i Stränkan spenderades mestadels inoljad ute i solstolen med familjen och Billy Bus.
Men jag hann även med att besöka det löjligt stora shoppingcentret, Erikslund, i Västerås. Där jag förstås shoppade... ÄNNU mer. xD Och så har jag träffat ett gäng gamla vänner, badat, lekt, solat, ätit (för mycket) gott, firat mors dag, röstat, färgat håret, jagat en förvirrad fågel som försökte flytta in i mina föräldrars sovrum, haft vattenkrig.... Och antagligen en massa annat som jag helt enkelt inte kan dra till minnes just nu. :)

I brist på tid avslutar jag det hela med en gigantisk bildbomb, för nu måste jag laga middag och slänga ihop något som åtminstone ser ut som en tårta till födelsedagsbarnet imorgon. Wish me luck!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress