Sanna Siljeström

Om ett eventuellt shoppingberoende och sommarstugehäng
Well hellooo there! 
Äntligen har jag lite tid och lust till att sätta mig och blogga. Schemat har varit fullspäckat sedan i lördags. Och bortsett från i söndags, då jag inte gjorde ett skit på hela dagen, så känns det som dagarna gått i ett och bara svischat förbi.

Jag har förstås en hel drös med bilder så jag tänkte vi kör en snabbresumé av veckan som gått.
 
 

 LÖRDAGEN bjöd på strålande sol, 25 grader varmt och första halvan av dagen spenderades i en solstol. Den andra halvan spenderades ute på landet i morföräldrarnas sommarstuga tillsammans med nästan hela tjocka släkten. :)
 
 

SÖNDAGEN och MÅNDAGEN var långt ifrån lika soliga som lördagen. :/ Men i måndags fick vi myror i benen och trotsade regnet och for på en liten shoppingtur inne i Strängnäs. Det blev ett par nya solglasögon, två nya läppstift och ett gäng nya nagellack för min del. Sen på kvällen sprang jag över till grannen som tar studenten från frisörlinjen om bara några veckor så hon kunde fixa till mitt slitna hår. (och rädda min lugg som jag fått för mig att klippa själv för ett tag sen med ett mindre lyckat resultat..)  
 
 

IDAG for jag, mamma, lillasyster och Billy ut till Eskilstuna för ännu mera shopping. Jag spenderade en smärre förmögenhet på smink, kläder och smycken... Mest på smink. xD Och ja, jag börjar inse att jag har ett smärre shoppingproblem... #sorrynotsorry
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress