Sanna Siljeström

Busy woman
Well, hello there strangers!
Hur har ni det i... sommarkylan?
Nääädå, nu ska jag inte vara sån. Idag visade termometern faktiskt strax över 20 grader nästan hela dagen! ;D Så himla skönt med lite värme! Vid det här laget är det ju knappast något man tar för givet som norrlänning. Inte ens på högsommaren. :/
 
De senaste veckorna har varit beyond crazy busy.
Jag har haft sammanlagt 2 dagar ledigt sedan jag började jobba för några veckor sedan, och den ena av dom dagarna var midsommarafton.
Sååå...Yeah.
Gissa vem som börjar känna sig lite överarbetad. :P
 
Mer än jobb har det inte hänt så himla mycket.
Världens bästa Pappa överraskade mig med ett presentkort för en middag för två på min favoritrestaurang. Så jag och Johan for dit på min lillasysters födelsedag och firade henne lite på distans. (Tack för maten papi och grattis i efterskott syster! <3)
Jo, och sen så har jag färgat håret... igen. xD Tog en ÄNNU mörkare färg den här gången bara för skojs skull. And I love it! Det enda jag stör mig lite på är att jag ser "elakare" ut än jag brukar. But hey, jag är ju en jävla bitch, så atleast now I look the part. ;)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress