Sanna Siljeström

Den försvunna snön och den uttråkade hemmafrun
Nu vill jag bara tillbaka till jobbet och jobba!
Att sitta hemma och kolla på film och serier hela dagarna blir, trot eller ej, faktiskt ganska tröttsamt i längden.
Dessutom har det varit superkasst väder ända sen i måndags så jag har ju inte kunnat hitta på nått vettigt heller. Varmt, men kasst. Typ stormbyar på upp mot 20-30 sekundmeter kind of kasst.
I natt utvecklades den dessutom till en snöstorm delux, så nu känns det ju nästan som att man är i fjällen igen. Tillskillnad från igår när termometern visade 9 plusgrader och nästan all snö hade försvunnit. :P   
 
Blä! Jag hatar när det blåser så mycket! Jag kan för det första inte för allt i världen somna på nätterna. Och sen tycker jag det är lite läskigt av någon outgrundlig anledning. Jag vet verkligen inte varför, det bara är så. 

 
Ni får ursäkta den uppenbara bloggtorkan. Det finns inte mycket intressant att skriva om när allt man gör är sover, äter och kollar på TV hela dagarna.
Imorgon ska jag försöka få en tvättid! Woho! Det mest händelserika på hela veckan! ;D
 
Oh, the glam Life of a housewife!
 
Två kort jag tog tidigare i morse.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress