Sanna Siljeström

Jullov
Woho! The Jullov is här!
Alltså, jovars. Jag har ju varit ledig nästan två månader och har måhända bara jobbat i 6 dagar. MEN ÄNDÅ!
Det är en nedrans skillnad att vara hemma för att man måste i jämförelse när man tagit ledigt för att man faktiskt VILL vara hemma.

Jag hade faktiskt sökt ledig från den 21 tom 27. Men eftersom jag jobbat sex dagar i streck så fick jag dessutom två bonusdagar. :D Suveränt! För då hinner jag både städa, tvätta och packa innan jag åker ner mot strängnäs på lördag.

Å visst ja, eftersom en del folk tydligen tog ganska illa upp att jag inte hörde av mig när jag var nere i strängnäs sist är det väll bäst jag säger som det är på en gång; Jag kommer INTE ha tid att umgås med folk när jag är nere nästa vecka. Det är inget personligt, det är inte för att jag inte gillar att umgås med er. Det är helt enkelt så att jag vill passa på att umgås med min familj innan jag måste åka hem och vänta huur länge som helst innan jag får träffa dom igen! 

Dagens random foto är på... Midnattsol? Haha, nope! Det där är ett foto på MÅNEN ovanför skarvarna igår morse runt kl 7. Amazeballs! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress