Sanna Siljeström

En heldags utflykt till Sveriges mittpunkt
I morse ringde klockan okristligt tidigt för en sjusovare som mig själv.
Johans arbetskollega, Christoffer, bjöd nämligen med oss till Östersund för att kika på "The Jam".


Jag tänker inte ljuga. Jag var NOLL intresserad av att följa med till en början. Johan och Christoffer har en tendens att bli som två sockerstinna tvååringar när dom umgås, Medans jag själv är en dam av klass och aktningsvärd ålder, men dom höll sig minsann i skinnet hela dagen och jag kände mig faktiskt inte utanför en enda gång. ;D Haha! Så tji på mig och mina förutfattade meningar!
 
Vi åt, kollade på cyckelhoppsuppvisning, fotade, åt lite till, kollade på lite mer cyckeluppvisning, fotade, gick och åt igen, tittade på cross och skoterhopp, fotade, åt igen för att slutligen kolla cross och skoterhopp tävling, fota lite till och sedan avsluta besöket på "Eastern Palace" där vi, trots fulla matbollar, tröck i oss ännu mer föda... XD 
Ångrar lite att jag skänkt iväg alla mina gamla jeans. Skulle nog behöva ett par i storlek större just nu. Eller ett par gravidjeans. Man kanske skulle ha ett par liggandes hemma som man kan ha när man vet att man ska äta mycket?

Här följer ett axplock av alla bilder jag tog idag. Den sista bilden har jag dock brutalt stulit från Fästmannen. Jag använde teleobjektiv under tävlingarna så jag kunde inte fota med vidvinkel.

Som tröst för stölden av den sista av följande bilder får han lite reklam;
SE ALLA JOHANS BILDER FRÅN DAGEN HÄR!
 
Det här är som sagt bara några av bilderna jag tog. Resterande, lite "Coolare"- hopp foton, kommer komma upp vid ett senare tillfälle. ;D
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress