Sanna Siljeström

Höstkänslor och lyckopiller
Hösten är ÄNTLIGEN här. 🍂🍃🍁😍
Jag älskar hösten. Utomhuset i höstskrud, tända doftljus, dricka te, fantastiska solnedgångar och ingen tittar på mig snett när jag använder tjocka tröjor och höga stövlar. 😉 
Det enda negativa med hösten är att den, efter alldeles för kort tid, följs av vinterhelvetet med skottning, bilar som vägrar starta, 30 minusgrader och äckelsnö. 😒 

Välmåendet är fortfarande ganska ostabilt. 😔
I ena stunden känner jag mig nästan som mig själv, för att sekunder senare få en panikattack och sitta och böla i fikarummet medans förtvivlade kollegor försöker trösta mig så gott dom kan. 🤷‍♀️ 
Men å andra sidan så gissar jag att utbrändhet och utmattningssyndrom inte är något som går över i en handvändning heller. 

Ska man se eländet från någon form av ljus sida så är det att jag känner mig lite lugnare. Axlarna sitter i inte konstant spända ovanför öronen. Hjärtklappningar, insomningsproblem och panikattacker kommer med längre och längre mellanrum. Och nu är det faktiskt bara några veckor kvar tills jag går på långledighet igen.  👌❤
 
Jag och mitt lyckopiller. 🥰❤
 
En frostig morgon hade vi i söndags. Fick till och med skrapa rutan på bilen innan jag for till jobbet. 
 
Frost och höstfärger i Fornminnesparken. 🍂🍁❄
 
Utsikten från parken ner mot Risnäset. 😍👌
 
Fröken sletnast i universum. THANK YOU JEEZUS för smink. 🙌👍 
 
😍🔥
 
I helgen blev vi bjudna på gofika av världens snällaste mormor och morfar. 😍🤗💋🍰
 
Självklart hade jag börjat med en ny självsvält-diet bara någon dag innan för att bli av med mina sista envisa 10 extrakilon. Men alltså, kolla. PORR. Värt ett kilo plus på vågen. 😘
 
Lyckligtvis åt lilleman och hans manliga skapare upp det mesta så jag slapp mula mer än nödvändigt. 👌😉
 
Igår lovades det regn hela dagen, men jag och lilleman vaknade till fantastiskt höstväder, sol och en ledig dag. Så vi tog en långpromenad genom byn. 🥰❤
 
Vi stötte på den supertama katten vi springer på titt som tätt. 😻 
 
Katten följde med oss nästan hela promenaden. 😻🥰
 
Sen avslutade vi promenaden med lite bärpallning hemma hos min faster Ylva. 😉👌😍
 
 
Och det var allt för denna gången.
Nu ska jag tända ljus, brygga mig en kopp te och invänta Hollywoodfruarna för min veckliga dos Gunilla Persson.  😍😉
 
Laters 💋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress