Sanna Siljeström

Jobb, jobb, jobb
Det är så jävla skönt å ha en ny bärbar dator så jag kan ha med den till jobbet och plinka på den på rasten. Annars vette tusan om jag hade hunnit få upp ett enda inlägg den här veckan. 😅
 
Aja, inte för att jag hade mycket kvar att förtälja från den här veckan. Alex fyllde år i måndags, och det har jag ju redan skrivit om. Utöver det har jag nog inte gjort något direkt speciellt.... Tror jag. 🤔
 
Igår ifs så blev det sporadisk grillning med två av grannarna och efter det frågespel både i brädspels- och TVspelsform, tills jag nästan somnade på soffan. Super kul! Men inte ett ögonblick av det hamnade på kameran. 😅 Orutinerat. 
Nåväl, jag får helt enkelt bjuda på dom få kort jag hade kvar av den här veckan. 

 
Workin girl. Ute och öppnar Fornminnesparken. 
Harry spanar på jordgubbarna. 😍 Finns många goda flugfän kring den. 😉
När vi var i sveg förra veckan köpte vi med oss en gunga som Johan först tänkte sätta upp i sätern, men vi testade att sätta upp den på balkongen först och det funkade över förväntan trots att det blev lite trångt. 😅 Nu tjatar han om att få gunga från det att han kliver upp tills han går och lägger sig. 😂
Vädret den här veckan har varit nära på olidligt varmt, och sporadiska regn- och åskskurar. Mullrar på bra mellan varven. 😖 Och åskan slog faktiskt ner i ett skogsparti på berget när det var som värst. Lyckligtvis var någon snabb som tusan och åkte dt och lyckades släcka med en handbrandsläckare innan det blev en skogsbrand. 😱
Johan har gjort massa nya pixelskyltar. Dom två översta är på vårt och Alex rum, den nedersta på ytterdörren. Så söta! 😍
Och så några bilder från morgondagens öppning i parken.  En jädra massa cyklister swischade förbi i en jäkla fart med varningsbilar å grejer. Visade sig vara MTB-loppet "Fjällturen" idag. 
 
 
Det var det lilla jag hade från den här veckan. Nästa veckan har jag faktiskt tagit semester (!), och det vankas barnkalas och finfrämmande av mina föräldrar. Ska bli sååååååå kul! Känns som att det var hundra år sedan sist! 💞
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress