Sanna Siljeström

Whatever
Så var ännu en vecka på året avklarad.
Jag är fortfarande helt slutkörd, och inte hjälpte det att det var en sjudagars arbetsvecka där tametusan inte en enda dag gick smärtfritt förbi. På plussidan befinner jag mig i någon form av "Whatever"- mode, så jag blev åtminstånde inte mer stressad än jag redan varit. Om något, kanske lite mer less på livet. 😅
 
Med anledning av tidigare nämnda sjudagarsvecka så har jag inte haft direkt mycket fritid. Men ett par foton från veckan lyckades jag skrapa ihop i alla fall: 
 
Lite kvällsgos med vildingen innan sängen. 😍💖
Cruising. 😄
Det blir kallare och kallare på kvällarna, och den här veckan har vi haft riktiga höst-feelings häruppe. Men än så länge går det att sitta ute på balkongen å mysa när solen ligger på och jordgubbarna växer för fullt.  
Mormor och morfar swishade över lite slantar till glassmonstret i veckan. Det var en MYCKET lyrisk Alexander som öppnade glassboxen och fick välja glass helt själv. 😍💖
Njutning på hög nivå. 😂😅💖
Ute och springer av oss i kvällssolen. Det är mycket energi som bor i den här kan jag lova. 🙈
Med veckans regn och kyla upphävdes ÄNTLIGEN eldningsförbudet häruppe! Hallelujah! Grillen åkte förstås fram direkt. ;D 
Och så avslutningsvis en bild på något så ovanligt som två av våra barn på samma bild. 😂😜 Våra fyrbenta barn brukar hålla sig väldigt långt ifrån det tvåbenta sedan han blev just tvåbent. Innan hade han svårt att komma ikapp dom, nu är det han som har övertaget. 😉
 
 
Det var det lilla jag hade från den här veckan. Övervägde att skita i att blogga med tanke på min sinnesstämning. Men whatever, det är skönt att skriva av sig och det är typ ingen som läser texterna härinne ändå. Vi får se, kanske är dags att pensionera sig permanent från bloggandet snart. 
 
C

Åhh, jag som alltid läser bloggen!

C

Åhh, jag som alltid läser bloggen!

Svar: 💖
Sanna Siljeström

Angela

Jag läser alltid :) tycker det är mysigt!

Svar: Va kul! Tack 💖
Sanna Siljeström

Trollkatt

Jag läser allt här också :-D En av få bloggar jag följer ju! <3

Svar: Jasså? Det hade jag aldrig kunna gissa faktiskt 😅 va kul! 💖
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress