Sanna Siljeström

Slut på säsongen
Satan i gatan, shit pommes frites, FYHELVETE va fort den här vintersäsongen har sprungit förbi. 😱
Det känns som att det bara var några veckor sedan det var december och jag klev av mammaledigheten. 
I morgon jobbar jag min sista dag innan vi stänger igen för säsongen och jag går på lång"ledigt" (hostarbetslöshethost) i nästan 2 månader. 
 
Men det ska bli skönt att få lite ledigt. 😍 Får ju spendera massa kvalitetstid med familjen. 💖  
Speaking of kvalitetstid, här kommer delar av veckans sådan fångad på bild: 
 
Vädret gick från strålande vårsommar till regn och rusk alá traditionellt aprilväder. Tur det finns galonställ och gummistövlar! 😉
💕
Jag fick ett spontaninfall i veckan och fick för mig att jag ville testa temperera choklad och lära mig måla med chokladfärger. Några dagar senare fick jag hem en låda med pralinform, kakaosmör och pulverfärger. Och det ni ser ovan är mitt första test! 😊 Tycker dom blev helt okej för att vara ett första försök! 
Använde dock vanlig hederlig marabouchoklad, och viskositeten var för hög (den var för trögflytande) så den var svår att jobba med. Men nu har jag lärt mig det. 😅😜
Äpplet faller inte långt från trädet? 😅😂 Alex ytlighetsintresse verkar vara i klass med mitt. 
På tal om ytligehter. Den här veckan fick jag hem två paket med ytligehter. Först glossybox, som fick toppbetyg!..
.. och en beställning från eleven. 😍 
Köpte en mörkare variant av min favoritfoundation och en backup av min favvo-brynpenna 😍
Och ett fyrpack handkrämder från skin79. HUR söta då btw? 😻
Och så ramlade dom här sheet-maskerna med av bara farten. 😍 Jag ÄLSKAR sheet masker. 
😎😍
Johan kom hem med lunch, energidryck och blommor till mig på sin lunchrast. 💖 Han kan han min man. 😍
Igår tog hela familjen en långpromenad genom byn. Vi hittade tussilago! 😍 Det finns hopp om vår här också. 😜
Lekplatsen nere på risnäset hade äntligen tinat fram. Så vi blev kvar där och lekte en bra stund. 
Långpromenaden avslutades på nya Jonssons konditori för lite energipåfyllnad. 😋
Och så avslutar vi veckans bildbomb med en bild från idag när Alex ville inte ta av sig sin nya haklapp. 🤣😍
 
 
Sara Flodin

Wow. Fina chokladhjärtan :)

Svar: Tack snälla 🙇💕
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress