Sanna Siljeström

Om snacks och promenader
Den här veckan tänker jag klappa mig själv på axeln. *klapp klapp*
VARJE DAG den här (arbets)veckan har jag lyckats tvinga ut latröven genom dörren och tagit en långpromenad! En timme om dagen! Så skönt! Och det är fantastiskt att man verkligen känner att det blir lättare och lättare varje dag också. :) 
 
Skovet har gett med sig, vädret har varit hyffsat, jag har varit glad, Alex har varit glad, alla har varit glada! :D
Och jag tänker bjuda på ett lite tidigt veckan i bilder:
 
Det har varit mulet men skapligt varmt och uppehåll hela veckan. Perfekt promenadväder! <3
Funäsdalsberget halvskymt av moln.
Fornminesparken.
Kvällsgos med världens bästa pappa <3
Alltså, hur mysigt?! <3
Ännu en order från matsmart. xD Snacks i massor, till mig och Alex. ;)
Jag köpte 25 påsar Proper Corn i min favvosmak för ynka 50:-! Helt sjukt. Krokarna från hipp var också superbilliga, men kommer inte ihåg exakt. Tror det var typ en hel låda med krokar (dvs 5 förpackningar) för typ 30 eller 40 kr. Köpte även 2 lådor kattmat och en gigantisk flaska dove tvål. Allt som allt gick det på 250 kr. Fantastiskt!  
Ännu en dag, ännu en promenad. <3
Självklart har vi passat på att gunga lite när vi passerat lekplatsen på risnäset. <3 Alex, som tidigare tyckt att gunga varit lite halvscary, tycker det är såååå kul nu! Högt ska det gungas också! :D
<3
Såhär glad blir Alex varje gång vi ska lämna lekplatsen. Hur länge vi än varit där. xD
Höstfärgerna är fortfarande fantastiska! <3
Dansparty på rummet innan eftermiddagsvilan. <3
Ett stycke tröttfis.
Haha, livsnjutarn! <3
Från morgonens promenad. <3
På vägen förbi konsum passade vi på att köpa lite nya nappar när dom hade lite billigare 3-pack. Alex har börjat bita hål på sina nappar (!) så vi har kastat hur många som helst! :P Blir väldigt dyrt i längden. Hoppas det ger med sig när tänderna ploppat ut. Han har haft 4 tänder på g nu i några veckor som vägrar komma ut ordentligt, och det var precis när dom började komma som jag upptäckte att napparna började gå sönder.
Ute på upptäcktsfärd. <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress