Sanna Siljeström

BUZZADOR: Organix Barnmat

"Just.
Real ingredients.
Great taste."


 
 
"Upplev Organix Just och ta med ditt barn på ett riktigt smakäventyr! De innehåller inget annat än ekologiska råvaror som har tillagats skonsamt för att behålla smak, färg och konsistens så att barnen ska kunna lära känna och uppskatta riktig mat."
 
 
Alexander, 16 månader, (och jag, 348 månader) har via buzzador fått chansen att testa barnmat från Organix. 
Vi fick prova:  
– Just Apple, cinnamon & granola (Alex favorit!)
– Just Apple & green beans
– Just Mango, pear & granola (Min favorit!)
– Just Oatmeal, apple, banana, raspberry & blueberry
– Just Apple, sweet potato & pineapple
 
Vi hade testat två av klämmissorterna flera gånger innan och Alex tycker dom är supergoda. Så det var ingen megasuprise att även resten gick hem. ;) Men han var faktiskt lite småskeptisk över innehållet i burken "Just Apple & green beans" och den inte gick ner i riktigt samma fart som dom andra. Och det är nog den enda smaken jag själv inte tyckte om heller. Men den gick ner, så SÅ äcklig kan den inte ha varit. ;D
 
Annars har vi inget negativt att säga om Organix Barnmat! Jag älskar dessutom hela grejen med klämmisar eftersom det är så enkelt att ta med sig och ha en liggandes i skötväskan. Och ett stort plus att man vet att det är ett garanterat vettigt organiskt, ekologiskt innehåll utan några onödiga ingredienser!
Lite synd bara att det är så dåligt utbud häruppe, vi hade velat testa resten också! :(
 
BETYG: (5/5)
- Perfekt som mellis, både hemma och på språng! 
 
 
Reaktionen när burken tog slut xD Det här om något måste ju vara ett bra betyg!
 
 
 
Anonym

Tusen tack för tipset! Dessa ska jag pröva till min 8 månaders:)

Svar: Ja det tycker jag du ska! :D
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress