Sanna Siljeström

Resten av veckan i bilder
Som utlovat kommer här resten av veckan i bilder! Minst lika tråkigt och ointressant som förra veckan. ;D
Faktum är att jag ganska ofta ifrågasätter varför folk ens läser min blogg? Hur kul är det att läsa om någon som typ enkom jobbar, äter och sover? :P
 
Alltså, kanske den godaste chokladen i världshistorien!! Johan tyckte däremot inte den var nån superhöjdare. Så det är nog en sån som man antingen älskar eller inte vet om man hatar. ;D Typ som Lokas bubbelvatten med smak av pepparkaka som kom ut för några år sedan. x)
Veckans paket. I oopsed. x)
Från eleven blev det dock bara en färginpackning. 2 duschar efter senaste färgningen och typ 80% av allt rött är urtvättat. :( Hoppas den här hjälper det röda att hålla sig rött lite längre.
Och sen, som jag skrev i gårdagens inlägg, råkade jag visst klicka hem en ny kompaktkamera. Samma som innan, bara några modeller nyare. :)
Familjen nyvaken. <3 ;D
Katterna blev förstås dom första att bli testfotade av nya kameran. ;D
Nu är det höst på riktigt! <3
Helgens OOTD. ;D Sexual.
Testar selfie med flippskärmen. Den nya kameran är inte lika snäll som den gamla när den gäller selfies. >_< Dels har den en knepig vidvinnkel som gör att man ser typ 8 kilo fläskigare ut än man egentligen är. Och sen blir bilderna så skarpa att man ser varenda liten por och skavank. Trist, eftersom jag hade hoppats att det skulle bli lättare att fota sminket med den här som hade utfällbar skärm... =(   På plussidan ger den ett finare djup i bilden än den gamla.
Testar macrofunktionen. På chokladkaka nummer 3 den här veckan. Let´s just say att det inte varit nån bra bantningsvecka med sina sporadiska 3 cheatdays. Och dom var helt självförvållade. Ännu mer skäms på mig.
Och ett test att fota mörker.  Kör jag med autofunktionen så blir det väldigt högt iso, och med det även mycket brus. :P Nåväl, med tanke på att bilderna från dopet blev bra, trots att det var väldigt mörkt i stugorna, så tänker jag inte klaga. Det är inte många kameror som klarar av nattfoto på auto utan stativ. :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress