Sanna Siljeström

Om första semesterveckan
Så var första semesterveckan avklarad. Och det känns bra. Jag har inte börjat klättra på väggarna än i alla fall. 😅
 
Det har varit en ganska lugn vecka. Höjdpunkten var att världens snällaste älsk skämde bort mig med ett presentkort för en massage bara sådär för några veckor sedan. Och nu i onsdags var jag iväg till Ida Klockervold för mitt livs första professionellt utförda massage. Och det var SÅÅÅÅÅ skönt. 😍
 
Eeehm, vad har hänt annars? Jag var till tandläkaren, vi har lekt med Alex kusin, vi har varit på kalas, vi har träffat min kusin,vi har varit hos Alex farmor och farfar... Och ja. Lekt och umgåtts helt enkelt.
Och i vanlig ordning så har jag några bilder att bjuda på;  
 
Alex tyckte jag skulle vara Mimmi. 😂😍
Spelar kultspel med pappa. 🤓😍
Skämde bort mig själv med ett nytt halsband. 😍 Dom hade REA på guldfynd, så jag kunde inte låta bli.😅
När jag låg och halvsov i soffan efter onsdagens massage vaknade jag plötsligt till av en jäkla smäll. Det visade sig vara den här pytte-pytte lilla kungsfågeln som flugit in i en av våra rutor. 😢
Jag tog in hon, gav den lite vatten och lät henne piggna på sig lite...
... och sen la jag ut henne i en låda så hon fick piggna till sig det sista i fred. En timme senare var hon borta. 💖
Lyxade till det  med lite LCHF pizza. SÅ gott. Botten gjorde jag på mandelmjöl, ost, grädde och bakpulver. 😋
I torsdags var det kanelbullens dag, så självklart fick männen i huset en varsin bulle. Själv unnade jag mig en jordnötsbar från Nick's. 💖
NOM! 😋
Ute och rastar barn. 💞
I lördags var vi bortbjudna till Hillhage på födelsedagskalas. Fick kuta in på byn och panikköpa present med Alex. Det bidde öl och en äggkartong med kinderägg. 😂
Alex och hans favvofarbror "Hiiihaaaage".  
En mycket lycklig liten kille som ÄNTLIGEN fick smaka tårta efter att ha stått och stirrat på den med tefatsögon i säkert tio minuter. 😅
Efter tårta blev det full rulle på kusinerna som sprang runt,runt,runt,runt och jagade varandra i närmare timmen innan vi vuxna blev trötta på att titta på dom och det var dags att åka hem igen.😅
Och så avslutningsvis en bild på min kalas ootd. :P Ignorera att jag ser gravid ut. Jag lovar att det inte är nån bulle i ugnen. 😓 Det är bara fläsk och en krånglande mage... 😢Men det får bli en historia till ett annat inlägg.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress