Sanna Siljeström

Resten av veckan
Vilken härlig respons det blev på mitt senaste inlägg!
Jag hade i ärlighetens namn inte förväntat mig annat än att någon PK-mamma skulle komma och trycka ner mg lite och få mig att känna mig som en kass mamma. Men nej, inte en endaste spydig kommentar!
När det kom till kritan verkar vi vara många som håller på att slita av oss allt hår i ren frustration över våra, nära på, okontrollerbara avkommor.
 
Tänka sig, livet som småbarnsförälder är kanske inte som det framstår hos de flesta sociala medier. ;)
Tack för alla förstående kommentarer, fyfasen vad skönt det är att inte vara ensam.
 
På tal om trotsiga barn. Jag hade faktiskt, trots att jag är på veckans tredje (!) blogginlägg, några bilder kvar att dela med mig av från veckan som gått. Så vi avslutar väl med dom:
 
 
Efter vi gick bäverstigen i tisdags var vi och lekte lite på risnäset.
I tisdags kväll efter maten gjorde vi ett tappert försök att bada med Alex på badhuset igen. Vi testade en gång för lite mindre än ett år sen. Men det slutade i katastrof. Alex skakade som ett asplöv från det han nuddade vattnet och blev helt blå om läpparna. Well. Det gick inte mycket bättre den här gången... Same procedure as last year.
Ska man se det positiva i eländet så klarade han iallafall av att vara en liiite längre stund i poolen den här gången.
Skräckblandad förtjusning? xD
En nöjd Alexander som äntligen fått kliva upp från den snorkalla bassängen. Seriöst, poolen på hotell funäsdalen är inte småbarnsvanlig. Det är synd att man inte kan höja temperaturen bara i barnpoolen. :(
Ute i sandlådan i sätern. <3
Nyvaknast i universum. Dom fem minuterna per dag han är lugn å mysig. ;D
Johan beställde hem lite kläder till Alex från Cubus. Bland annat den här supercoola hajdräkten.
Alltså, HUR söt?!
Och så avslutar vi med några bilder från frukostbordet i lördags. Ja, han sitter och äter smör med sked. xD
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress