Sanna Siljeström

Ögonblick från veckan som gått
Äntligen är den 7 dagar långa arbetsveckan över!
Thank you lord!
Jag spådde ju att den skulle gå fort eftersom det var sportlovsvecka 8... Men IKKE. Museet och turistbyrån var lugn hela veckan. För alla turister var på ICA och handlade när dom inte åkte skidor. xD Ni som bor häruppe, y'all know what im talking about! ;D
 
Anyway, trots massa jobb och 0% ledighet den här veckan så har jag ändå oväntat många bilder i kameran. Så, i vanlig ordning, det blev det i alla fall en liten bildbomb den här veckan också! Enjoy!
 
Spelar bilspel med pappa
Lilla minifoten <3
Johan bjöd mig och min onda hals på glass. Helt ok nyhet (för mig) från B&J. Inget jag kommer att plocka upp igen dock. Förkylningen har btw FORTFARANDE inte gett med sig! Så feel free att tycka lite synd om mig.
Sängen är ett fantastiskt ställe att busa på! <3
Stora killen ,behöver knappt hålla i sig längre.
Pusskalas! <3
Alexander blir okontaktbar varje gång det är Keno. xD
Plockade fram hoppgungan lite en kväll i veckan. :) Måste ju passa på innan han vuxit ur den. xD
Johan och Alex leker med dammsugaren. xD
Haha, ingen rädsla för dammsugare här inte. ;D Lilleman vill till och med pussas med den när den är igång. (No worries, vi sänker till lägsta sugförmågan)
Några fler bilder på Äppelätaren. <3
Påväg till jobbet. Vädret har varit super hela veckan. Lagom kallt och soligt och fint massor av dagar. Förstås... När man jobbar. ;D
Johan och Alex brukar kika förbi jobbet lite titt som tätt när jag jobbar. Thank you lord säger jag som höll på att dö av tristess flera gånger per dag förra veckan. xD  
Mys innan jobbet i lördags, jag klev upp tidigt för att kolla på serier och äta gofrulle. Men det tog inte många minuter innan lilleman också kom upp och joinade <3  
Min workstation på museet.
Älsk bjöd på hemmagjorda burgare när jag kom hem från jobbet i lördags. Giffels min när han insåg att han inte fick smaka på hela hamburgaren. xD  
Jag får en utskällning av klättermusen Alexander när det tog mer än två minuter att göra kvälls lällen.. xD
 
Lillasyster

Haha va kul att det inte bara är Billy som älskar keno 😂 han har gjort de sen han var yber liten och gör de fortfarande 😂😂😂

Svar: Haha, ja visst ja! det minns jag faktiskt! xD
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress