Sanna Siljeström

Men va i helvete!?
Tro fasen det blev en tredje sjukdomsvecka i casa del Grinde-Siljeström. 
 
Först sjuknade Alex in, sen var det Johans tur, och sen var det min tur igen. 😫Tar det aldrig slut!?
Vill bara lägga mig och fulgråta i duschen tills eländet är över... Men det kan man ju inte göra.
 
I ärlighetens namn har jag inte ens haft vett nog att sjukskriva mig. 😅 Vem fan har tid med att ligga och vara sjuk när man har småbarn? 🤔😅 En näve febernedsättande och ett par burkar energidryck, sen så var det bara att köra på..... Ja. För mig alltså.
Männen i hushållet var det förstås desto syndare om. STACKARS killar. 😩😉
 
Sjuk mamma, trött som få. Sjuk unge, pigg ändå. Och en kan inte annat än att skratta åt eländet. 😉 
Alex energinivå var en aaaaningens lägre i veckan. Men inte tillräckligt för att inte behöva aktiveras. Så när vädret tillät åkte vi ner en tur till Risnäset. 
Världens bästa fästman kom hem med blommor och energidryck! 😍 PRECIS vad en energilös mamma behöver. 💖
💖
Mer aktivering av barn. 
Cykla har blivit nya favoritaktiviteten ute sedan en tid tillbaka. 😍 Fast han har inte lärt sig hur pedalerna fungerar än. 😅
💖
Haha, skönaste toalett-stilen? 
Alex var hemma hos faster och kusinen i veckan och blev helt till sig av en utav hennes leksaker, en sköldpadda som lyser stjärnor i taket och spelar musik. Och eftersom han är bortskämdast i universum fick han en likadan i present bara några dagar senare av oss. 😉
Han har använt den varenda dag sedan han fick den. Och när han ska sova vill han "sova, med sääärnor!" Den är super, och har en timer så den stängs av efter typ 40 min. Finns bland annat att köpa här om någon är nyfiken. 
Mannen när han ligger och har lite förkylning; Döende. Sjukskriven i en vecka.
Jag med feber, på väg till jobbet. ☝
Och så avslutar vi med några fler bilder på min avkomma. 😘