Sanna Siljeström

BUZZADOR: Garnier Micellar

"Garnier har sedan 1904 tagit hand om din hud och ditt hår med inspiration från det bästa naturen har att erbjuda.
De omsurgsfullt utvalda ingredienserna utvinns med hjälp av den senaste tekniken och expertisen för att framställa så effektiva produkter som möjligt"


Micellar Cleansing Water
 
I sammarbete med Buzzador och Garnier Nordics har jag fått testa Micellar Cleansing Water och Micellar Cleanising Water in Oil. Eller ja... Testa och testa. Jag har i ärlighetens namn använt produkten i flera år, så det var snarare en påfyllnad i badrumsskåpet. ;) Cleansing Water in Oil för känslig hud var däremot en nyhet för mig, då jag bara testat den vanliga innan.
 
 
Micellar Cleansing Water
Är ett rengöringsvatten för normal och känslig hud. En effektiv, snabb och enkel vardagsprodukt som rengör huden och avlägsnar dagens makeup på en och samma gång. Applicera på ansikte, ögon och läppar med en bomullsrondell. Behöver ej sköljas av. Och resultatet? En behagligt rengjord hud!
 
 
 
 
Micellar Cleansing Water in Oil – for delicate skin
Är en olja-i-vatten-formula berikad med miceller som drar till sig smuts som en magnet samt mycket effektiva rengörande oljor. Tillsammans blir de två vätskorna ännu mer effektiva och avlägsnar enkelt alla typer av hållbar makeup samt smuts från ansiktet. Denna variant passar dig med ömtålig hudtyp och innehåller mindre parfym.
 
 
EGNA TANKAR:
Jag ÄLSKAR den här produkten. Den är billig (ca 70-lappen för den stora flaskan på 400ml), finns att köpa typ överallt, räcker hur länge som helst, tar bort ALLT smink utan att man behöver anstränga sig speciellt mycket och dessutom utan att irritera min superkänsliga hud. 
 
Jag använder Rengöringsvattnet när jag vaknar för att tvätta ansiktet. Och jag använder det på kvällen när jag går och lägger mig, antingen som sminkborttagning eller som rengöring.
När jag använder det som sminkborttagning brukar jag börja med den oljebaserade för att få bort det värsta, sedan avsluta med den andra för att ta bort det lilla som blir kvar.
 
BETYG: ⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)
- Ett måste i mitt badrumsskåp!
 
 
emma

vilka häftiga bilder

Svar: Tack snälla 🙏 💖🌸🌞
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress