Sanna Siljeström

En deppig recap och en jävla massa bilder
Well, long time no see!
Så kan det gå... när man är på humör. Eller inte alls är på humör snarare. ;D
Long story kort; jag fick helt enkelt en ganska allvarlig svacka i humör och mående. Inte helt ovanligt och tyvärr inte oväntat eftersom jag äter p-piller igen sedan Alex föddes.
 
Ni som följer min blogg sedan länge vet att jag slutade med P-piller för att dom fick mig att må skit och orsakade depressioner emellanåt. Orutinerat nog lyckades jag bli med en "Ojsan", numera känd som Alexander, och efter han föddes vågade jag inget annat än att börja med piller igen eftersom det är det bättre av väldigt många mycket sämre alternativ. (No need att komma med tips om hormonfria eller preparat med mindre hormoner. Dom är av diverse anledningar inget alternativ) 
 
Lyckligtvis fanns det tröst och stöd att få från oväntat håll, när ropen på hjälp inte riktigt nådde fram där det borde. Tack <3
 
Hur som helst, förra veckans "veckan i bilder" blev ju aldrig av, och nästan en hel vecka till har gått. Så jag tänkte helt enkelt låta dom senaste veckorna sammanfattas i en väldans massa bilder. ;)  
 
En MYCKET trött och sleten mamma i mitten på en 7 dagars arbetsvecka.
På tal om trött, Alexander tyckte det var dags att lägga sig några timmar tidigare än han brukar. När vi inte höll med gick han och hämtade sina sov-nallar och en filt och la sig såhär på golvet i protest. x)
Två tröttmössor i soffan. Båda har somnat strax efter klockan 20 varenda kväll sedan 2 veckor tillbaka. :O
I söndags fick jag finfrämmande på jobbet av Johan och lilleman. <3
<3
På promenad med Alex i måndags. :)
Mammas allt <3
Putläppen är på efterlängtat återbesök igen! :D <3
Johan köpte nytt skal till min, numera Alex, padda. Nu får jag aldrig låna den igen... T_T
Alex fick nya pyjamasar av sin mormor och morfar <3 MYCKET välbehövligt! Helt plötsligt satt alla han ägde alldeles för tight. xD
Den 25e kom, och så gjorde också min första riktiga lön på nästan TVÅ år! Detta firades förstås med... ytligheter. ;D Ett puder från Laura Mercier som kostade en arm och ett ben. ;D Två par jeans och två settingsprays.  
Köpte lite gott från Fjällpralinen igen. Det slog mig att jag nog bara nämnt på snapchat att jag fick hjälpa till att göra Fjällpralinens logga. :) Nettan, tjejen bakom Fjällpralinen, hade redan en ganska exakt bild av vad hon ville ha, så jag behövde bara slänga ihop det i photoshop.
Trötthet personifierad. And I know att det inte syns att jag är så pass trött, hängig och ledsen som jag säger att jag varit (jag mår i skrivande stund bättre, tack och lov). Minns då den gamla ramsan, "Ögon kan glittra, läppar kan le. Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se"
Alexanders dream come true, bada i nappar. xD Hahaha. <3 Han har varit väldigt "snuttig" hela veckan. Han blir helt hysterisk om han inte har sina nappar, sin nalle och sina filtar. :/
I dag tog vi en promenad ute i det fina vädret. <3
Och ja, vi har sjukt mycket snö! Kolla , Alex är typ lika hög som snön xD  
Alex mormor och morfar kirrade inte bara massa nya pyjamasar, dom bjuppade dessutom på helgens lördagsgodis, Chokladpudding! <3
Hahaha! <3 Mammas älskade spexare!  
The aftermath av att smörja in hela sig själv med chokladpudding. xD Han blev INTE nöjd när han inte fick  "spara till sen"...  
Och avslutningsvis; kvällens FANTASTISKA solnedgång. <3
LC

Sån himla sötnöt och så fantastiska bilder på 😍 Vet att allt kan kännas riktigt skit ibland, men fortsätt kämpa <3

Svar: Tack snälla fina! <3
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress