Sanna Siljeström

Dan före dan
Så var den första arbetsveckan för den här säsongen avklarad! Känns riktigt bra faktiskt. 😊 Trots ett fortsatt ganska deprimerat förkylningstillstånd för undertecknad.. 😑
Familjens världsrekordförsök i antal förkylningar under ett och samma år är nog ganska oslagbart vid det här laget. Alexander sjuknade även han in i ytterligare en förkylning i fredags. Nummer enmiljontrehundrasjuttiofem i år. 😑😜
 
Men men, på plussidan är han i skrivande stund nästan symptomfri *PEPPAR PEPPAR*. Så han verkar få vara frisk och kry till kommande julfiranden. 🤞💖
 
💕 Två övertröttisar efter en lång dag på jobb och dagis.
Dom här fina julgransprydnaderna hade Alexander gjort på dagis i veckan, och sedan slagit in i paket till oss. 😍   
En väldigt trött Alexander i fredags morse. Klockan halv fem vaknade lilleman med feber och hosta. 😢
🦌
Efter att jag råkat visa mig mer eller mindre naken för ett flertal grannar och fotgängare på strandpromenaden utanför, fick Johan nog av alla klagomål och inhandlade i veckan insynsskydd till sovrummet. 😉 När jag kom hem från jobbet igår hade han monterat upp det, och det blev SÅ fint!
Och så avslutades inlägget med några bilder från kvällens jultvagning. 😉
 
Hade tyvärr inte mycket att bjuda på den här veckan. 🙈 Har jobbat långa dagar och varit helt slut när jag kommit hem. Så varken kameran eller jag har varit speciellt aktiv.... Är i skrivande stund så sjukt trött att jag inte skulle bli förvånad om det här inlägget är så all over the place och fullt med stavfel att det knappt går att läsa. 
Ber om ursäkt i förebyggande syfte.
 
Nu ska jag gå och sova.
I morgon ska det ätas choklad och mat tills vi spricker, paket ska öppnas och tomten ska kramas blå!
Och om vi inte hörs i morgon, vill jag passa på att hälsa GOD JUL!  🎅🎄
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress