Sanna Siljeström

Flunsan i kvadrat
Från tre inlägg samma vecka till noll?
Well, jag har en bra ursäkt;
 
Förra veckan avslutades med att jag bröt mitt LCHFande med en våffla på funäsdalsberget och Flötgröt hos svärmor. Vilket gick mycket bättre än förväntat.
Trodde jag. Jag mådde faktiskt hur bra som helst på söndagen. 
Men det visade sig vara en dags försening, så på måndagen slog kolisbaksmällan, eller ketoflunsan som den även kallas, till med full kraft. 
 
Herre JÄVLAR va dåligt jag mådde. 
Det är skrämmande va lite kolhydrater kan ställa till det för hela systemet. 
Jag var nästan helt utslagen i tre dagar, sen tog det faktiskt ända tills nu i fredags innan jag mådde någolunda bra igen öht. 
Men lyckan var kortvarig, för på lördagen råkade jag dra på mig en ricktig flunsa istället och har legat fram tills... Well, jag är fortfarande ganska jävla apsjuk tbh :P 
 
 
En mycket trött å sleten mamma Sanna får inleda veckans ganska bildfattiga bildbomb. 😴
På tal om tröttma. 😻
Jag beställde en sk "iElm" overall åt Alex. Så smart! Vattentät dessutom. 😍
När Alex får välja mössa själv. 😅
Hösten verkar vara här för att stanna. Det har varit minusgrader flera mornar när jag klivit upp och utomhuset har börjat byta om till höstskrud. ÄLSKART! Hösten är och kommer alltid att vara min absoluta favoritårstid 😍💛
Imörten, eller rallarrosen som den också kallas, har börjat släppa ifrån sig sina frön. Och det ser ut som det snöar mellan varven. Och det tar aldrig slut! Det har "snöat" i flera veckor, och än är det mycket fluff kvar som ska bort. 
Ute och rastar barnet. 
Mitt absoluta favvorgodis just nu. LCHF-vänligt också! Finns både på lösvikt och i påsform på konsum i Funäsdalen. Skulle lätt kunna klämma ett par-tre påsar såna här surisar per dag. 
En till som inte varit helt hundra i veckan. Han började hosta i måndags natt och har varit väldigt hängig och snorig sedan dess. Men ingen feber, tack och lov. 
The glam life of en sjuk Sanna. Pyjamasmode, komplett med världens smutsigaste vita pyjamasbyxor. 😘
"Men herre jävlar kvinna, varför i hela friden är du sminkad när du går hemma och är sjuk", well, för att jag inte gick hemma och var sjuk. Jag jobbade måndag-söndag, så för att inte skrämma bort folk fick jag måla ganska många lager. 🤡
Höstkänslor 😍
Och så avslutar vi med några bilder från igår, när jag låg helt utslagen hela dagen. Alex telefon och TVn fick vara barnvakt tills Johan kom hem och tog över. 🙈
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress