Sanna Siljeström

Om ännu en vecka
Dagarna bara rusar fram! Snart har halva april gått och dessutom trodde jag att det var måndag i dag när jag skulle sätta mig och gå igenom veckans bilder..  xD Skyller på att jag hade tandläkarbesök igår och förträngde hela dagen.
 
Det har varit en händelserik vecka, läskiga frisörbesök, massor av roliga evenemang på jobbet, fullt med folk både på jobbet och i byn, vi hade ett nästan oplanerat grillparty, jag och Johan fyllde 10 år som par och Alex fyllde 21 månader gammal. Och i vanlig ordning så kommer här bildversionen av veckan som gått:
 
Alex fick en Vaiana tidning av Johan. Lycka! Och dessutom fick han en fin blomsterkrans med tidningen. Han älskar att sätta saker på huvudet. Typ mössor, kepsar, öron, tiaror osv. :)
I söndags förra veckan (ja jag glömde bort att dela dom här bilderna då så dom får vara med nu) åkte vi iväg med farbror Hillhage och åkte bob i slalombacken på Funäsdalsberget. ;) Efter stängning och med tillåtelse vill jag tillägga.
Hillhage hade med sig sin systerdotter
<3
Hahaha, asså. xD Gissar att det blir en gitarrspelande epa-raggare av den här? xD Så snygg stil. Han har klätt på sig både skor och keps helt själv.
På tal om att klä på sig själv. xD Den här hatten var jättefin tyckte Alexander som sprang runt med den på bra länge trots att jag ifrågasatte hans känsla för mode. ;) 
Ja, inte för att jag har nån större modekänsla ifs. ;)
Jag och Johan firade som sagt tio år, TIO ÅR (!), som par i fredags. Vi hade även 6 årig förlovningsdag.
Hillhage och lilleman leker med Alex HotWheels samling. Hillhage var väldigt imponerad över samlingen. ;D Som i skrivande stund just blev utökad med tre bilar som morfar skickat på posten. ;D  (Bilder på det får vänta till nästa veckoblogg
Dra i skägget är kul! xD
Grillparty. Fantastsistk kul. Ett tag. We'll leave it at that.
Ett stycke Bulle
Kvällsgos <3
Alex har blivit väldigt förtjust i att måla. :) Så vi införskaffade lite tuschpennor, för han förstår inte riktigt grejen med kritor. Tyvärr. xD Kritor hade inte varit lika jobbiga att få bort.
Ja, och så avslutningsvis måste jag ju dela dom här bilderna här med, även fast dom flesta av er redan sett dom på facebook och snap. xD Jag kollade bort i TVÅ minuter. Reagerade på att det blev tyst. För tyst. xD Hittade Alex såhär vid mitt sminkbord. Hahaha! Tur i oturen att han inte fått tag i nått annat än en barnvänlig kräm. Typ det knallröda och kyssvänliga trutvallat som stod 2 cm längre åt vänster. xD
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress