Sanna Siljeström

Hej från sjukstugan!
Det blir ett lite försenat "förra veckan i bilder". Jag sjuknade nämligen in med den manligaste förkylningen evör i söndags och har knappt orkat hålla mig vaken sedan dess. Inte för att man får ligga ner och vara sjuk direkt när man är småbarnsmamma. ;) Men jag kan bikta att Alex fått titta några extra gånger på Babblarnas långfilm dom här dagarna medans jag legat och halvsovit bredvid. TVn är ju helt klart världens bästa barnvakt när det krisar xD #hatersgonnahate
 
Jag mådde faktiskt lite halvrisigt  hela förra veckan, även innan det bröt ut ordentligt. Och kameran fick arbeta ovanligt lite, så jag avslutar bildbomben med att bjussa på några bilder från helgens halloweensminkning. Det kommer upp fler bilder och en produktlista så småning om.
 
 
Ute på en av veckans få promenader. Eller, jag var nog ute alla dagar utom 2. Men promenaderna blev väldigt korta. :P Dels på grund av orkesbrist, men också för att det var så JÄVLA halt. Helt sjukt. Kom knappt någonstans trots broddar en av dagarna.
Mammas busfrö. <3
En supertrött liten spillevink som INTE ville vakna i onsdags morse. xD Vi skulle till kyrkis som börjar klockan 10 så vid 9 gick jag in, tände alla lampor, smekte honom på ryggen, drog upp gardinerna, plockade fram kläder. Men IKKE. Han fortsatte sova. xD Hahaha.
Haha, stackars Pumba.
Lite fika på kyrkis. :)
När vi lekte med rökmaskinen sist så skojade vi och sa att det bara saknades en discolampa så kunde vi ha värsta discot. Well, i veckan dök det plötsligt upp ett paket som Johan klickat hem typ samma dag vi sa det. xD
Han hade även klickat hem en discolampa till köket. xD
Han hade även beställt hem senaste expansionen till ett av mina favoritkortspel; "Exploding kittens" :D
På tal om att klicka hem... Jag råkade också. xD Jag märkte att mitt ögonfranslim härsknat när jag skulle använda det sist så jag var tvungen att klicka hem ett nytt. Och, i vanlig ordning, så kunde jag förstås inte bara klicka hem det jag skulle ha. xD Det blev även några ansiktsmasker, en parfym och nya sminksvampar.
Var tvungen att testa en av dom nya maskerna direkt. xD Söööt. Men i ärlighetens namn så gjorde den typ... Inget. :P
Ute och går i finvädret.
I lördags for vi och Alex farmor till Norge för att fylla på blöjlagret igen. :) Jag ville passa på innan det blev allt för mycket snö. Jag HATAR att åka dit när det är snö. Smala slingriga norgevägar. Bläh.  
Klart vi besökte leksaksbutiken. ;) Även den här gången kom vi därifrån tomhänta. Helt otroligt. xD
Förutom massor av blöjor, lite bebissnacks och lite gottegott till oss vuxna, så hittade jag ÄNTLIGEN MAMs latexnappar. För ca 90nok per paket. :O Shiiit. Men men, såååå många hade rekommenderat dom till oss iom Alex nappbitande. Och 90:- är ju ganska billigt i jämförelse med att behöva köpa en ny napp stup i kvarten.
Well, long story kort; Alex HATAR, verkligen AVSKYR latexnapparna. xD Lyckligtvis hade jag hört rykten om att en hel del ratar latexnappar när dom är vana med silikon, så dels köpte vi bara 2pkt. Och jag öppnade bara ett och gav en. Så vägrar han fortfarande den om nån vecka tänkte jag testa sälja dom vidare eller ge bort dom.
Och så, som utlovat, några foton på helgens halloweensminkning. Fler bilder och produktlista kommer som sagt upp så småning om. När jag orkar sätta mig ner och gå igenom alla katastrofbilder jag tog med kameran, som VÄGRADE samarbeta. Jag tog även lite steg för steg bilder.
Laters!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress