Sanna Siljeström

Redo för helgen...
Precis. Redo för helgen. Och framförallt redo att lämna ännu en jävla skitvecka bakom mig. :P
Både jag och lilleman har varit fortsatt sjuka. Lilleman, eller "Spawn of satan" som han numera kallas, har varit raka motsatsen till ett änglabarn. Inget är bra, protest efter protest, snor, host, mardrömmar och nattskräck. Gah! Tror jag snittat på 4-5h sömn per natt.
 
Det hade nog i ärlighetens namn känts typ en tiondel så jobbigt om jag själv mått 100%, men nu har jag verkligen inte gjort det så mitt tålamod har varit nere på noll.
Aja, what to do? Det är ju bara att gilla läget och hoppas det går över när han mår bättre. ;)
 
Apropå skitveckan, här kommer dom få bilder som tagits:
 
Undertecknad. Som ÄNTLIGEN börjar känna sig lite som en människa igen.
Också på tal om skitveckan. ;) Igår lämnade jag Johan hemma med Alex för att göra några ärenden på byn. När jag kom ut från ICA märkte jag plötsligt att ett däck var nästan helt platt. >_< Skickade iväg en snap till dom jag visste skulle svara snabbast och frågade om jag vågade köra på däcket. Och meddelandet han väl knappt öppnas innan världens bästa Emil kom till undsättning, strax efterföljd av världens bästa Hillhage.
Jag hade lyckligtvis inte kört sönder däcket. (Thank you lord!) Och dom hittade inget hål i det heller. Så nu håller vi tummarna att det inte börjar pysa igen. Jag har INTE lust att köpa nya dubbdäck.
Alltså, jag är verkligen bortskämd! Var så jävla tacksam att jag bölade hela vägen hem efter dom fixat bilen. <3 Dom här två släppte allt och kom till undsättning utan att jag ens behövde fråga om det. <3   
Idag kom jag och Alex äntligen utanför dörren för att leka. Första gången på två veckor. Kanske till och med tre. Vi har max åkt på affären eller tagit en kort promenad med vagnen eftersom vi varit så sjuka.
Och Alex blev SÅÅÅÅ glad att äntligen få komma ut. NOT.
Tilläggas bör att det var HAN som promt skulle ut å stod och bankade på dören och försökte ta på sig skorna. T_T  
Vägrade släppa mammas hand. <3
Surtyne. xD Det är tur han är söt!
Kvällens solnedgång.
Alexander är redo för bus eller godis!
 
Roger

Bra med vänner som ställer upp !
Är det däckverkstan bredvid OK macken?

Svar: Ja verkligen! Det är guld värt! <3 Yes, precis. Mekonomen. Hillhage äger den verkstan. :)
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress