Sanna Siljeström

Om schizofrent väder och lite ytligheter
Det har varit en sömnlös vecka med många hjärnspöken och massor av ångest
Men det tänker jag inte skriva om ikväll.
Istället tänker jag helt enkelt bara bjuda på veckan i bilder. :)
 
 
Det är sååå fint ute emellanåt nu!
The downside med att det är sådär fint ute såhär års. :P  
I måndags fick vi finfrämmande av min faster Ylva med familj som precis kommit hem från sin årliga utlandssemester. Och jag fick det här fantastiska ljuset i födelsedagspresent. <3
Vilket jobb! <3 Jag har fått ett liknande ljus av dom tidigare från samma tillverkare, och jag har aldrig hjärta att elda upp dom!
På väg till kyrkis i onsdags. Antagligen sista kyrkis för vår del. :(
Som sagt, vackert! Men kallt! D:
Våran lilla klätterapa. ;D Som dessutom lärt sig säga "Apa" och "Bih!" (bu!) den här veckan.
Det är aldrig för tidigt att lära sig hushållssysslor. ;D Remember folks: det är bara barnarbete om dom får betalt!
Fick hem den här godingen i veckan! :D Superbra box! Ansiktsserum, ansiktskräm, 2 eyeliners varav en med stämpel, duschgel och en krämfärg.
Dom två produkterna jag blev mest intresserad av. :) Bang Beauty Cream Color är en multiprodukt som ska kunna användas på läppar, kinder och ögonlock. Superfin färg! Men inget jag skulle ha varken på kinder eller läppar. xD Däremot var den SUPERFIN som ögonskuggsbas! (har den på bilderna lite längre ner.) Och en eyelinerpenna från The Body Shop med en eyeliner på ena sidan och en stjärnstämpel på andra. Som jag faktiskt varit sugen på att köpa för jag hört mycket gott om den! :D
I torsdags vaknade vi upp till 2dm nysnö och PLUSGRADER! Så vi passade förstås på att gå ut och leka! :D
Alexanders första snögubbe. Den överlevde i ganska exakt 3 timmar. Sen regnade den och nästan all snö bort. :O
Efter vi byggt snögubben så blev det snöbollskrig.... xD
Jag vann! ;D
I fredags morse plockade jag fram dom här från dom senaste glossyboxarna och testade. Jag blev positivt överraskad av alla!  
Den fösta looken. Som jag inte alls gillade och ändrade till...
.. det här istället! Som jag tyckte blev bättre. Stjärnorna var superenkla att ta bort. Men jag kan garantera att dom inte går bort av sig själv lika lätt. Hade några swatchade på handen och dom höll 3 dagar, 3 diskar och en dusch innan jag tog bort dom med remover. ;D
Jag använde Bang Beauty Cream Color som bas under skuggan, och den fungerade super!
Själva eyelinern är Steve Laurent precision tip liner. Fungerade sååå bra! Har inte hunnit testa The Body Shops eyelinersida än utan bara stjärnstämpeln. Och jag kommer nog inte, även om mitt trettonåriga inre jag jublar över idén, använda den fler gånger. Inte för att den var dålig, utan för att jag helt enkelt ser ut som en clown med stjärnor i ansiktet. xD Det är nog få över 15 som kan ha stjärnor i anletet utan att se ut som... Jamen, ni vet sånadär 65+ åriga tanter man ser ibland med näspiercing, lila hår och magtröja. ;)
Speaking of regna bort. Här är en bild från i torsdags till vänster och en från i fredags till höger. :O
Det enda som var kvar av snögubben. :(
Btw, ni missar väl inte att följa mig på snapchat? Det är där alla skräpbilder på vad jag äter och det mesta jag shoppar hamnar nu för tiden. även random sminktester å sånt dyker upp där ;D @sessamyys
Nyvaken liten fis. <3
Alex visar upp våra julkalendrar vi fick av hans morfar (Och mormor, red.anm) :D Och hans nya apa som han fick välja själv för pengarna som blev över. :)
Haha, jag stod och sorterade kläder i lördags kväll när jag hör Alex och Johan inne i sovrummet. "Va, va däää?!" , "Eeeeeh, jaaaa. En ögongrej?". "Va dä?!", "eeeeh, en målarpensel"
När jag kikar in möts jag av det här. xD
Finns mycket spännande att leka med där. :O
Ja, och med den här bilden avslutar vi veckans bildbomb. Namnmärkning inför förskolan. Som Alex ska skolas in på imorgon. :(
 
 
Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2

snyggt sminkat

Svar: Tack snälla du! <3
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress