Sanna Siljeström

Vafan hände?!
Då är det dags för den sista arbetsveckan innan jag går tillbaka på mammaledighet... Ända tills i mitten av DECEMBER. Vi snackar NIO månaders ledighet.
Shit. O_O
Men det lär ju gå precis lika fort som resten av tiden sedan Alex föddes.
Här sitter jag till exempel efter två månaders jobb och undrar vafan som hände. Var det inte typ en vecka sedan jag började? Vart i hela friden tar all tid vägen!? Och då ska vi inte ens nämna tidens hastighet från det Alex kom till världen fram tills nu. Han blir alltså nio månader nästa månad! Nio månader som känts som en pisskvart.
 
På tal om att gå fort.
Helgen kom och gick den också i en rasande fart. :) Och eftersom jag bjöd på ett veckan i bilder i fredags, så tänkte jag avsluta med ett "Helgen i bilder" idag:
 
 
I fredags kväll passade jag på att slänga i färgen i håret.
Före och efter. Den dök upp betydligt mer i håret än förväntat. Men den är ju inte ens i närheten av lika röd som den utger sig för på flaskan. Snarare typ brun. Oh well. Det duger. xD
Alexander har hittat påslådan. xD Och han har lärt sig dra ut toapappersrullen. Hörde något konstigt inne från toaletten och kollade in. Och där satt Alexander i en veckoförbrukning av dasspapper. xD Hahaha.
Min lilla docka hemma hos farmor och farfar i lördags. <3
Farmor försöker mata. :)
Figge är inte lika förtjust i Alex som Alex är i Figge. xD
Efter lunch och fika dök Alex kusin Linnéa med målsmän upp. Alexander, som ÄLSKAR barn, blev precis lika förtjust som vanligt när Linnéa dyker upp. Tyvärr är Linnéa inte lika förtjust i Alex och uppskattar verkligen inte Alexanders tappra försök till tvångsgos. xD
Krokstund. Ända gången dom två vilddjuren sitter som tända ljus. xD
Alex fick den kanske roligaste bodyn någonsin av Emil. xD Hahaha!
Efter lek, bus och massor av fika hos svärisarna så kom min kusin och Sara på besök. :) Så vi drog vidare till Loftet för lite gofika.
Och efter det så blev det middag hemma hos min faster Ylva och Tage.
Ylvas mat är BÄST. <3
Mys med gudfar. <3
Söndagen var desto lugnare. Här ser ni Alex laga lunch till hela familjen.
Det bjöds på napp-, mus- och kubsoppa. xD
Haha, dom här bilderna representerar Alex humör typ hela gårdagen. xD
Inte för att en annan var så jävla mycket piggare. :P
 
And thats it!
Nu ska jag gå och packa ihop för att börja röra mig mot jobbet.
 
Laters!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress