Sanna Siljeström

Up och ner, ner och upp
Det har varit både en superbra och en riktigt usel vecka på en och samma gång.
Usel för att: Jag fick en irriterande bihåleinflammation när jag var förkyld och den vägrar släppa, bilfan gick inte igenom årets besiktning, jag fick en riktigt jobbigt UVI, och jag har fortfarande inte fått några provsvar om leverfläckarna. På måndag är det fem veckor sedan vi tog bort dom första, och provsvaren skulle dröja ett par-tre veckor. Jag blir så irriterad, för om det visar sig vara cancer, då känns det som att varje dag är en dag extra för den att sprida sig vidare. Jag har verkligen varit lugn under hela den här leverfläcks fadäsen och låtsas som att det inte är någon big deal utåt. Johan är nog den som varit mest nervös och gått och kollat brevlådan stup i kvarten. Men nu börjar jag bli knäckt!
Imorgon bitti blir det nog ett samtal till HC för att ta reda på vart dom jävla provsvaren tagit vägen... 
 
Aja, bortsett från det så har det som sagt ändå varit en bra vecka. Vi har haft flera fantastiska vår-vinter dagar med strålande sol och fågelkvitter. Det har varit iallafall liiite mer att göra på jobbet när jag jobbat så dagarna har inte gått i slow motion. ;D 
Och som vanligt i slutet av veckan så har jag en hel drös med bilder att dela med mig av, så here we go;
 
En liten Alexander ute i pulkan medans jag var på jobbet. Fotat av Johan. <3  
Dagen för besiktningen, som som sagt gick åt helvete, var det den enda riktigt kalla dagen på flera veckor. Självklart liksom. ;D Jag har ju inte tillgång att koppla in motorvärmare och Murphy hatar mig. Så det var väl ganska självklart. Lyckligtvis köpte jag ett nytt bilbatteri för några veckor sedan, så den gick igång. :)
Harry har fått sportlovsfeeling xD  <3
Utsikten från vår balkong nästan varje kväll när jag kommer hem. <3
En trött mamma
En trött Alexander. <3
Haha, smajl! (Fotat av Johan)
Puss! (Fotat av Johan)
När man är lika stor som pappas kamera. xD
I onsdags for vi iväg på HC för att delta i ett informationsmöte hos tandläkaren om små tänder. <3
I väntrummet hos tandis. :)
Efter besöket hos tandläkaren blev det en lunch på Café Loftet. Deras cesarsallad är to-die-for btw! <3 NOM.
Alexander ville också smaka. ;D
Efter tandläkarbesök, lunch och en lång sovstund för lilleman så passade vi på att gå ut i solen på en liten promenad.
Haha, all day every day. ;D (Fotat av Johan)
Hemma <3
Efter promenaden blev det fika. <3 Cheesecake från Hemma hos Edith. <3 Tyvärr inte lika god som den brukar vara. :O Det var typ havregryn i botten istället för digestives så den var stenhård. :/ Hoppas inte det är något dom fortsätter med.
Haha, det här är något nytt Alex börjat med den här veckan. Smila upp sig så minitänderna syns. (Han har nu totalt 6 tänder) Det är såååå gulligt! Och han gör bland annat så varje gång jag sjunger "Imse vimse spindel" som tydligen är hans nya favoritsång. Den och drakdansen. xD
Alex fick en present från min pappas kusin(?) Inga-Lill på posten i veckan. :D Kanske den coolaste kepan evör!
Alex börjar sakta men säkert att växa ur storlek 68, så i veckan letade vi fram kläderna vi fått ärva i nästa storlek för att sortera upp dom. En del kläder var dock gigantiska. xD Haha. Och tyvärr 90% sommarkläder, så vi fick slänga iväg en beställning på en drös nya kläder.
På tal om att 68 börjar bli smått. xD Luvan på Alex favvo one-piece sitter en aaaningen tight. xD Haha.  
 
And that´s it för den här veckan folks. <3 Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning inför dagens arbetsdag.
 
Laters!  
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress