Sanna Siljeström

Säterhäng och tvåårskalas
Helgen blev inte fullt så fullspäckad som vi planerat. Thank you lord, måste jag nog säga. För tröttman jag klagat på i några veckor (månader?) har nått HELT nya nivåer. Jag skulle utan problem kunna ligga och sova hela dagarna. Det är nästan lika illa som tröttheten jag kände i början av graviditeten med Alex. Men då KUNDE jag inte hålla mig vaken utan att somna. Nu håller jag mig iallafall vaken. ;D
Anyway, jag beställde äntligen hem lite vitamintillskott idag, så nu får vi hålla tummarna att det hjälper. Annars blir det nog en tur till HC för en utredning. För det här är inte hållbart i längden. :P
 
På tal om helgen, det var ju den jag skulle skriva om. ;D
I fredags efter middagen for vi en tur upp till sätern och hälsade på Alex farmor och farfar. Lördagen blev oväntat lugn eftersom den inplanerade grillkvällen hade förträngts av alla utom oss xD. Och igår var vi och firade Alexanders kusin Linnéas tvåårsdag! :D
Och för att göra en lång story kort -här kommer helgen i bilder;
 
Alexanders farfar och farmor hade gjort i ordning Johan och Jennies gamla sandlåda till Alex och Linnéa. <3 
Koncentrerad.
Alexander testar hörlurar för första gången. <3 Här försöker han sätta på dom själv. :D
Spännande!
Igår for vi som sagt iväg till Ljusnedal för att fira Linnéas 2årsdag. <3 Här är det fina inbjudningskortet vi fick i veckan. :)
Gårdagens FOTD och OOTD. 
SÅ skönt att äntligen börja kunna ha sina vanliga kläder igen. Häromveckan upptäckte jag att jag ÄNTLIGEN kom i mina vanliga BHar! LYCKA! :D
Alexander var förståss också uppklädd, dagen till ära. Och hur jävla söt får man vara btw?!
Familjen poserar med födelsedagsbarnet. <3
Alexander har fått dille på att städa. Han städar och städar, överallt och hela tiden. Det dammas, damsugs och sopas. Så förstå lyckan när Linnéa hade städsaker, anpassade för minimänniskor! :D  
Den FANTASTISKA tårtan Jennie hade gjort! <3 Jag förstår inte hur hon orkar. Och god var den förståss också! ;D
Jennie hade fått en ny polaroidkamera som hon fotade alla med och sen hängde upp bilderna på väggen. :)
Presentöppning. Lilla fröken prinsessa blev MYCKET bortskämd.<3  
Alex skulle hjälpa till...
..så han kunde stjäla kartongen. xD Hahaha! <3 SÅ mycket nya leksaker, presentpapper och paketsnören. Men det var den stora kartongen som var bäst. ;D
Lägg märke till hur road Alex INTE är över att ha sällskap i lådan. xD
Av oss fick Linnéa ett duplotåg. Och det uppskattades tydligen! För det var det första som packades upp när dom flesta gästerna hade gått. ;D
Och så avslutningsvis dom här fantastiska bilderna som togs precis innan läggdags igår. xD Alex försöker sätta in nappen i munnen på mig. xD Man ser gaaaanska tydligt vart han ärvt sin omtalade putläpp. xD Haha! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress