Sanna Siljeström

The (man)cold never bothered me anyway
God morgon! Hur är det med er?
Själv tampas jag med en väldigt plötslig och manlig förkylning. :P Jag kände att det kliades lite bakom näsan i måndags förmiddag, och bara någon timme senare så BAM, full blown mancold. Iiiiinte helt oväntat när man jobbar omringad av snoriga små barn och deras oftast lika förkylda föräldrar. ;D Det kallas ju inte vabruari för inget.
Nu håller jag bara tummarna att Alexander inte får skiten också. </3 En annan kan ju knapra halstabletter, alvedon och överdosera nässpray och koffeintabletter tills eländet är över. Till skillnad från honom som får nöja sig med lite koksaltlösning och en snorsug. :(
 
Anyway, på grund av the mancold så halverades min tid vid sminkbordet i morse, så jag fick lite tid över att sitta här innan resten av familjen vaknar. Det blir inte mycket som kan sminkas när näsan beter sig som en trasig tappkran och ögonen skulle kunna vara stand in för Niagarafallen. xD Alice Cooper-looken i all ära, men det kanske inte passar på jobbet? ;D
 
Dom senaste mornarna summerad i en bild. xD  
Den här, den är bra skit! Jag vet att många tycker att det är bortkastade pengar, och jag håller med att den inte gör att man slipper förkylningen. MEN jag har använt den i MÅNGA år och jag märker STOR skillnad på förkylningslängden när jag tar och inte tar Echinagard. Rekommenderar den starkt!
Gårdagens Sanna. Och typ, dagens Sanna. Samma frippa, lika smink och samma kläder. Och nu har foten ÄNTLIGEN läkt tillräckligt så jag kan ha något annat på mig än gympadojor! Men jag blev tillsagd att inte överanstränga foten eftersom det kan göra att såret spricker upp, så jag bytte tillbaka till gympaskorna så fort jag kände att det började kännas lite jobbigt.
Ja, och på tal om den nästan läkta foten. Jag var ju in på HC och tog bort stygnen under halsen i Fredags, och i måndags for jag in för att plocka bort resten. Så nu är jag bara tejpad. SÅ SKÖNT! Stygnen kliade som tusan mot slutet.
Och eftersom många frågar så tillägger jag att; nej, jag har fortfarande inte fått några provsvar än. Det är två veckor sedan i måndags jag tog bort dom första leverfläckarna, så jag håller tummarna att jag får svar nästa vecka. :)
 
 
Hoppla! Nej, nu måste jag lite abrupt avsluta! Det snart dags att bege mig iväg för arbetsdag 4 av 7 den här veckan, och jag har glömt bort att äta fukost. xD 
 
Laters!
 
 
Roger

Du har inte hittat några 500 lappar på vägen till jobbet? Hörde att de funnit mängder med pengar på nån landsväg i Funäs.. Det kan alltid lätta upp stämningen :-)

Svar: Haha, ja jag läste om det! Nej, tyvärr var det inte jag. Hade ju inte suttit helt fel att dryga ut mammapenningen lite. ;D
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress