Sanna Siljeström

Om snor, snittsömn och energidrycker
Jag sa ju att jag inte visste när jag skulle få tid över att sätta mig ner igen! Faktum är att jag knappt har tid nu heller, men jag tänkte flika in och säga hej och God jul iallafall! 🎅
 
Att vara tillbaka på jobbet har varit ovant, men gått bra. Jag har i stort sett bott på jobbet sedan jag började. På hemmaplan däremot har det varit KAOS. Lilleman drog på sig VÄRLDENS förkylning och har varken sovit eller knappt ätit sedan i måndags. Och pappa Johan sjuknade in dagen efter med samma skit.
Antal timmars snittsömn för den här mamman per natt sedan i söndags: 3,5...
 
Alex sjuknade in natten mot måndag och stackarn orkade inget annat än att ligga i mammas och pappas säng och kolla på film hela dagen. :( <3 Sova kunde han inte göra eftersom han hostade så hemskt... Ja eller "kunde". Han kan fortfarande knappt sova... :(
Klart man får frukost på sängen när man är sjuk. <3
Har man nästan 40 graders feber får man äta isglass till middag.  
Mamma och pappa däremot lyxade till det med lite choklad som en av mina arbetskollegor gjort! Sååååå goda! Rekommenderas starkt! Finns att köpa på bland annat turistbyrån (samma byggnad som museet) i funäsdalen. Löp och köp, för dom har en strykande åtgång! 
Och i brist på bilder från veckan fyller vi ut med lite självisar på världens tröttaste och sletnaste mamma. THANK YOU baby jeeezus för energidrycker. Och concealer! ;D
 
 
 
 
Aaand thats it för ikväll. Nu ska jag gå och kolla på senaste avsnittet av "The grand tour". 
Laters!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress