Sanna Siljeström

Om blod och trasiga bebiständer
Ja, idag går ju inte som planerat.
Lilleman sprang runt som vanligt med sin gåvagn i lägenheten när han plötsligt tappar balansen och faller handlöst bakåt. Oturligt nog höll han kvar i gåvagnen så den tippade med honom. Och det nedrans järnhandtaget slår mycket olyckligt rakt över hans mun. 🙈😱
 
Trots blod och en totalt hysterisk bebis lyckades jag ändå hålla mig lugn. Undersökte så gott jag kunde och kunde inte se att någon tand saknades eller känna att något var löst, så jag gav honom en iskall banan ur kylen för att stoppa blodet och för att se om han kunde tugga. Vilket gick bra. 💖 Thank you lord.
Men jag får inte röra en av hans tänder utan att han skriker av smärta och när jag gav honom en majskrok för att testa hur han kunde tugga på något med lite mer motstånd så undviker han samma tand.  :( Lilla hjärtat. 💔
 
Så efter att ha ringt och rådfrågat tandläkaren så blev vi inkallade för koll om bara några timmar.  Det är säkert ingen fara, men better safe than sorry!
 
Wish us luck!
 
.
Ja visst ja, eftersom jag fick lite mer fullt upp idag än planerat så skjuter vi upp veckans "veckan i bilder" tills imorgon.
Istället bjussar jag på världens sötaste bildbomb på olyckskorpen Siljeström som jag redan hade färdigredigerad på datorn.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress