Sanna Siljeström

Ja må jag.... äsch, whatever.
Idag  är det ingen vanlig dag, för det är Sannas födelsedag!  Hurra, hurra, hurra!
Who am I kidding? Det har varit en helt vanlig dag, som vilken annan dag som helst.  Johan jobbar dessutom till 22 så jag och Alex är själva hemma. Kvällens planer; äta 7 x normalt kaloriintag och inte göra ett piss mer än nödvändigt. 😉 Vi sparar firandet tills på lördag istället då det planeras tårtkalas. 😊
 
Men lite har jag blivit firad idag iallafall. 😀 Vi hade paketöppning i morse och jag fick en portabel batteriladdare/bilstartare av Johan! 😍 Så nu slipper jag vara orolig att bilen inte startar varje gång jag drar iväg på nån kortare tur! 😁 Fantastiskt bra! 
 
Anyway jag tänkte egentligen bara kika in och slänga upp bildbomben jag lovade från veckan som gått, so here we go! 😘
 
I måndags gick Alex över från storlek 56 till 62. Så vi tog tag och rensade hela hans garderob och packade ihop allt för att skicka till Alex kommande lilla kusin. :) Det enda jag valde att spara var den här bodyn och den här mössan. Som var det allra första Alex hade på sig (förutom sjukhuskläderna) när han kom till världen. <3
Haha, Alex fortsatte förvånansvärt nog att snutta nappen hela veckan när han blir trött. xD
I onsdags blev lilleman FYRA månader! O_O Shiiit. Å ena sidan känns det som att han alltid har bott hos oss, men å andra sidan känns det som att det är typ två veckor sedan vi kom hem från BB! <3
Jag och min lilla isbjörn på väg till Kyrkis med svägerskan/moster och kusin Linnéa <3
Busfrö! Som haft världens psykiska växtspurt den här veckan. Han har lärt sig att rulla över på mage OCH han har lärt sig att stå själv om vi håller i hans händer! <3
Jag nämnde ju i fredags att vi skulle försöka ta oss iväg till ICA. Och jajjamen! Vi lyckades! ;D
Så jag fick min micromat. xD
I veckan fick jag hem en beställning från KappAhl till Alex. Kunde inte låta bli när dom hade REA. :3  Å huuuur söt är inte igelkottsbodyn?! Ååååh vad jag önskar att jag hade råd att köpa en i alla storlekar. <3
Alex visar upp sin nya urgulliga mössa!
I lördags fick vi finfrämmande av min faster "Tant" Ylva som varit iväg med familjen till kanarieöarna. :D Och Alex fick massa fina presenter! <3
Och så avslutningsvis en superpinsam mamma som försöker visa Alex hur man äter ordentligt utan att det blir ersättning/puré i hela lägenheten eller över hela kroppen. ;D
 
 
 
And that´s it för idag! Nu ska jag gå och klämma i mig 2 micropizzor, en munk, en gigantisk kaka, en bit citronmarängpaj och 2 liter pepsi max. 
 
Laters!
 
 
Cecilia

Grattis på födelsedagen 💕🌺

Svar: Tack snälla du! 💖
Sanna Siljeström

Jennie

Grattis igen! 😁 Men åh vilken fin och bra mössa 😍 Linnéa har en sån man knyter under hakan också men den är så himla tjock och klumpig och snörena är skittjocka så det kan inte vara bekvämt för 5 öre. 😑

Svar: Tack och bock! 💕 Ja , visst är den fin! Vi har mössor så det räcker och blir över, men jag kunde inte hejda mig! Fanns i en "tjejigare" färg också. 😊
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress