Sanna Siljeström

Bildbomb med badhus, badbollar, ytligheter och ätbarheter
Jag ser sakta men säkert ljuset i tunneln på den här graviddeppen! Så. Jävla. Skönt.
Jag får fortfarande plötsliga ångestattacker då jag bara vill gå och lägga mig och aldrig visa mig igen, men däremellan mår jag faktiskt som mig själv igen! :)
Johan har varit suverän när jag mått som jag mått! Han har dragit ut mig på promenader, random fototurer och igår så tog han mig till hotellet för att bada. Jag har verkligen världens bästa fästman! <3 Och Ojsan kommer att få världens bästa pappa!
 
Och på tal om världens bästa Johan, imorgon fyller han 30 år! Så idag har vi bakat tårtor och stått i hela dagen. :) Nu är det bara städning och disk kvar, men det tar vi tag i imorgon innan alla gäster dyker upp. Johan har jobbat idag och jag har jobbat med att bygga bebis mellan handling, bak och annat småplock. Så vi är ganska slut bägge två. ;)
Kameran har också fått jobba sig varm dom här två dagarna, så jag avslutar med en bildbomb! :D
 
Innan Johan kom hem och tog med mig till badhuset igår så hade jag och de fyrbenta i familjen en mysdag på soffan. <3
Harry ligger nästan aldrig i mitt knä. Om jag inte äter något ur en skål. x) För flingor och mjölk är det bästaaaa han vet! <3
Johan tog några bilder på badhuset. Vi var helt själva i poolen! :D Och gud va härligt det var att få flyta runt. Men shiiit va tung jag kände mig när jag klev upp. Det var nästan så knäna vek sig. xD
Tröttaste i byn imorse. Drog på mig ansiktet bara för att stoppa mig själv från att gå och sova bort hela dagen. Många toalettbesök och en sketonge i magen som tyckte att det var jättekul att öva karatesparkar mot sin mammas revben var ingen höjdarkombo när man försökte sova.  
Och på tal om spackel. Ignorera dom hemska brynen. Jag testade en ny penna vi fick i månadens glossybox. Och den fungerade inte alls. x( Supersynd, för min vanliga pennjävel är snart jätteslut. Och en ny kostar 240 jävla spänn. Hej och hå...
På tal om glossybox, här är min box som jag fick den här månaden. :D Jättebra box, trots värdelös penna.
Dagens bollmage. Idag är jag i v 36+1 och det är bara 26 dagar kvar till BF. (!) O_O
Haha, man vet att man dragit ner på sminkshoppingen när man får brev från eleven som frågar vart jag tagit vägen? x)
Jag testade baka med sockerpasta för andra gången i mitt liv. Första gången fick jag ett måndagsexemplar av fondanten, som var alldeles torr och smulig, och blev avskräck från att testa igen. Men svägerskan berättade att den inte alls ska vara så, så jag gav den en ny chans.
Ett tappert försök att göra humlor. Satan i gatan va svårt det är att jobba med sockerpasta. :O Måste nog gå en kurs hos tidigare nämnda svägerskan. ;D
Johan gjorde blommor med hjälp av formarna jag fick av lillasyster i julklapp. (Tack Sofie! :D Dom fungerade superbra!)
Och dom färdiga tårtorna! :D Dom blev faktiskt ganska söta! xD Inuti är det glasskräm och centerfluff enligt Johans önskemål. :)
 
And that´s it för idag! :D Nu ska jag nog gå och sova och hoppas få en bättre natts sömn än den som var. Ojsan är dock ganska speedad ikväll och har roat sig med att sparka allt ömtåligt han når och gnussa ner sitt huvud så hårt han bara kan i min kissblåsa. Såatte, förväntningarna på en god natts sömn är ju allt annat än höga T_T Härliga tider, strålande tider.
 
God natt!(?)
 
Lillasyster

Va skönt att du fick åka och bada 😀 en annan sjönk som en sten när ja hoppa i poolen/sjön när ja va höggravid 😂😂
Tårtorna blev jäääättte fina! 👍 5/5 👌
Och kul att formarna du fick funka bra och kom till användning 😊😊

Svar: Haha, ja det var svårare att hålla sig flytande på djupa delen med magen. Höll mig mest där jag bottnade. :) ;) Tack! 💕💖
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress