Sanna Siljeström

Vecka 8
Först och främst; Tack för alla namnförslag! ;D Det blev tyvärr lite sport i att ge förslag på det fulaste namnet man kunde komma på istället för vettiga namn. :P Men jag la till två namn till på listan över potentiella namn, så jag fick ju ut åtminstone något av det.. ;D
Vi har i skrivande stund två namn som ligger vääääldigt högt upp på listan. Å andra sidan låg dom högst upp innan alla förslag också. ;) Men bägge namnen nämndes faktiskt flera gånger som förslag även från andra, så det verkar vara omtyckta namn.
Vilka dom är kommer vi, som sagt, inte att avslöja innan Ojsan föds. :)
 
.
Imorgon går vi in i mars och dagarna blir längre och längre. Så himla skönt! Och dessutom har vi haft ett fantastiskt fint fjäll-vår-väder mellan varven. Känns snarare som april än februari. Fantastiskt! Till och med en vinterhatare som jagsjälv står ju faktiskt ut när det är så här. ;D
 
Förra veckan var det vecka åtta. Det vill säga den första stora sportlovsveckan... Och Det hade varit så sjuuukt lungt! O_O Det har knappt varit några folk alls på jobbet, och mataffärerna har faktiskt varit besökbara utan att orsaka varesig panikångest eller tankegångar om att gräva bort norrland från resten av Sverige och skapa ett eget land med stängda gränser.
Vi får väl se hur det känns efter den här veckan. ;) För vecka nio är den största av veckorna, och den har väl aldrig i mannaminne varit "lugn" häruppe.
Lyckligtvis för mig har jag kortvecka den här veckan, så jag jobbar bara onsdag, torsdag och fredag.
 
Idag har jag mest legat på soffan och vilat. Dom veckor jag inte har kortvecka så jobbar jag 7 dagar i sträck. Så måndagen efter  brukar jag vara väldigt trött. Men jag tog mig faktiskt i kragen och gick ut och vankade lite på gården en halvtimma på eftermiddagen i det fantastiska vädret. Och sen när Johan kom hem tog vi en supersnabb skotertur ner på sjön. :)
 
.
Med brist på några bilder från förra veckan att visa upp i ett "Veckan i bilder" så bjussar jag istället på ett "Dagen i bilder". :)
 
Soffhäng med Ojsan och paddan. Ojsan blir knäpp när jag lägger paddan på magen (för högt ljud kanske? xD) så jag måste lägga den på benen. Börjar dock bli svårt att se till skärmen från mitt perspektiv. :P
Magen i vecka 23+4
Älsk kom hem med blommor idag<3
Mina ytterkläder börjar bli en aaaaningens trånga. xD
Nypreparerade spår! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress