Sanna Siljeström

MUOTD: Ice Ice Baby
Igår bestämde jag mig för att plocka fram fotoutrustningen och några glömda juveler i sminksamlingen och leka lite.

Jag ska vara ärlig och säga att med ett rundare ansikte än jag är van med så känner jag mig ganska obekväm i själva fotodelen. Det är inte kul, oavsett hur epic sminkningen blir, att stå framför kameran när man känner sig obekväm med sig själv. :P Och det syns tyvärr på korten. Lite samma ansträngda ansiktsuttryck på alla. :/

Nåväl, på plussidan var det skitkul att leka med sminket och redigera porträttfoton igen! :D Och jag tycker sminkningen blev ganska cool!

Produktlista finns som vanligt längst ner i inlägget.  
 
 

FOTO: Smink, modell, foto, redigering - jag | Nikon D5200 | AF-S NIKOR 50mm 1:1.8 G | Photoshop CS6

 
Face;
IsaDora Wake Up Make Up Foundation #02 Sand
Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer #Fair Neutral
Maybelline FITme Concealer #10
Anastasia contour kit
Mary lou manizer
M.U.S Blush #Glam Rose
 
Eyes;
Anastasia Tamanna Palette
IsaDora Inliner Kajal #51 Indian Black
IsaDora Inliner Kajal #62 Paradise Blue
Benefit They're Real Mascara
Ardell Glamour wispies
 
Lips;
MAC Cremestick Liner #Beurre
MAC Lipstick #High Tea
NYX Buttergloss #Fortune Cookie
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress