Sanna Siljeström

Om Satans avkomma, julklappar och resten av veckan
Gah!
Alex, som tillfälligt går under smeknamnet "spawn of Satan", går igenom någon form av reta gallfeber på sin mamma-fas och har varit på Sveriges pissigaste humör i två dagar. Gnäll, gnäll, mera gnäll kryddat med en gnutta vägra sova på dagtid. Och som side dish lite ersättningsvägran. Why not? Ska det envisas ska det envisas ordentligt. 😉
 
Jag tror att det är det vanliga  utvecklingsstegs-trotsen, men jag undrar om det kaaaanske kan vara tänder på g också, för han tuggar ovanligt mycket på saker och ting och jag gav honom en kyld bitleksak och han blev mycket lugnare.
Att kolla in där dom växer för att undersöka min teori är tyvärr snäppet mer utmanande än att bestiga mt.Everest utan armar och ben. 😂😉 Så det får fortsätta vara just en teori tills jag har energi nog att ta striden. Just nu går energin åt att bekämpa impulsen att lägga honom i en kartong märkt "gratis bebis" och ställa ut honom på gatan.
 
Anyway, jag hade några bilder kvar att dela med mig från veckan som gått. :) Så jag avslutar helt enkelt med en lite random bildbomb;  
 
Dagarna innan jul sportade jag kanske världens snyggaste tisha. <3
Alex är skeptisk över om våran tomte kommer att hinna nyktra till tills alla klapparna ska delas ut.. Han har sett lite hängig ut i några veckor. xD
Jag och herr demon von surläpp. ;D
I veckan dök det faktiskt upp lite ytligheter i brevlådan! :D Jag nyttjade presentkortet jag fick av svägerskan och CO i födelsedagspresent, och la någon krona extra i julklapp åt mig själv. Det bidde ett nytt läppglans från ABH, en maskara, eyeliner och en Fix+. :)
På tal om smink. Här är sminkningen jag gjorde på Julafton. :) Sportar samtliga saker som jag beställde. + typ 20 andra produkter jag redan hade hemma. ;) Nya läppglanset är btw BOMB. Färg och formula är fantastisk. Kommer helt klart att beställa fler av ABHs läppglans. Har redan spanat in ett till som jag bara "MÅSTE" ha nästa gång jag mot förmodan får någon krona över. :3
Nästan alla fantastiska julklappar Alex fick. <3 Tack så jättemycket till alla som skämde bort honom! <3
Julklapparna han fick av mig och Johan. En supersmart matbricka med inbyggd tallrik, en spillfri snackskål och en speldosa i form av Diddi från Babblarna. Och så fick han även bilen som vi visade i förra inlägget. :)  
Finklädd på juldagen hos farmor och farfar. :)
zZzZ <3
En lycklig Alex får hålla pappas TVspels dosa själv. xD
Snyggaste outfitten den här veckan. ;D
Och så avslutningsvis dom här fantastiska fotona från idag när Alex fastnat i TVn. xD
 
Jennie

Älskar TV-tittarstilen 😂😂😍
Fy fasiken vad bra bilder det blir med din kamera mot min 😳 de jag knäppte i jul blev så tråkigt suddiga och gryniga 😝 använder du blixt inomhus eller blir de så skarpa och ljusa ändå?

Svar: Ja det blir riktigt bra bilder. 😊 Är supernöjd med kameran. Däremot har den svårt att hitta fokus när det inte är fullt dagsljus, trots fokusljus så blir många bilder suddiga. Nej jag fotar aldrig med blixt. Har höjt ljus och kontrast en aningen i photoshop.
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress