Sanna Siljeström

photoshoot behind the scenes
Idag var jag som sagt iväg för att sminka och fota min görsnygga moster!
Prestationsångesten var, per usual, på topp. Men det var skitkul! :D Så nån dag framöver ska jag sätta mig och redigera alla foton. Tror dock jag sparar det arbetet tills när jag är hemma i Funäs igen. För det tar ändå sin lilla tid att redigera. :) Och det är ju dumt att spendera massa dyrbar "Familjetid" med att jobba, när jag ändå är ledig i en väldans massa veckor och bara kommer att gå hemma sen ändå. ;D
 
Det var superkul att testa sminka någon annan än mamma och lillasyster. Mamma är inte bekväm i allt för mörkt och lillasyster tycker att det är skitobehagligt att ha nån flänga runt ögonen och kan för allt i världen inte slappna av i ansiktet. xD Hahaha. Cissi, min moster alltså, är däremot van att bli sminkad av andra och brukar själv använda mycket smink! Så jag kunde gå all in. Men eftersom det var för eventuella jobbuppdrag ville jag hålla det ganska neutralt så fokus hamnade på Cissi och inte på ett par kolsvarta ögon sotade upp till ögonbrynen. If you know what ja menar... ;D
 
.
Avslutningsvis bjussar jag på en liten bildbomb med behind the scenes från dagen hemma hos moster. :)
Bilderna där jag är med är lånade av mamma. <3
 
Någonstans hääär tror jag att Cissis förväntningar på mina sminkkunskaper sänktes med ungefär 250%  ;D
Utomhuset är inte alltid det lättaste att samarbeta med när man försöker fota. xD Men det regnade iallafall inte! :D
Bakom kulisserna! Bilderna här nedanför är några av bilderna jag tog, som blivit bortvalda. ;D Sparar dom "riktiga" korten till ett annat inlägg. Slänger även in en produktlista då!  :)  
Haha <3
När sminkning och fotografering var klar ville min kusin Annie också vara med och sminka! ;D Så hon rättade till allt hon tyckte jag gjort fel. ;D
Och det var inget dåligt smink hon hade heller! ;D TheBalms NUDEtude palett! Som btw är skitbra! Så den kommer jag helt klart beställa till mig själv ASAP! And the colors: no words! <3
Jag fick också bakläxa av Annie som minsann skulle fixa mitt smink också. ;D
Jaaaaaaz gurlfriend! Get them brows on fleek! <3
Sen fick jag sminka Annie! ;D
Sen var det mammas, Annies mosters, tur att få en makeover!
 
 
Stort tack för idag! <3 Kommer kanske och övar fler gånger! ;D Om jag blir insläppt igen...
 
 
 
Jennie

Supervacker moster verkligen :) vad jobbar hon med för spännande? :) Hoppas pappsen mår bra nu, han verkar vara på benen iaf ❤

Svar: Ja visst är hon! :D Hon jobbar för Eskilstuna energi och miljö. Men på fritiden tar hon mycket statistjobb och så. Hon har varit med i diverse reklamfilmer på TV. Och i nån musikvideo. Ja, han mår mycket bättre! Jag tror han var tillbaka på jobbet bara några dagar efter operationen. xD Stålpappa! <3
Sanna Siljeström

Jennie

Åhhh vad skönt ❤ du får säga till honom att vara försiktig med sig. :)
Haha okej, kul! :) Visst var hon med i nån tävling för ett tag sen? Jag minns inte vad det var, men nån sångtävling? Körsång?

Svar: <3 Ja, precis! Hon var med i en av körerna på körslaget för två år sedan. :)
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress