Sanna Siljeström

Månadens favoriter APRIL 2015
Elizabeth Mott You're So Fine Liquid Eyeliner
Den här juvelen fick vi i förra månadens Glossybox, och HOLY COW vilken awesome eyeliner!
Den är dryg, lättapplicerad och framförallt; den sitter som BERGET. For real! Jag målade ett litet hjärta på handen med den som test och trots att jag stått och handdiskat, duschat och tvättat händerna efter ett x-antal toalettbesök så satt den kvar dagen efter! Ah-mazing.
En ny holy grail i sminkväskan!
 
 
 
 
theBalm Bahama Mama Bronzer
Helmatt solpuder som, eftersom den inte är glittrig och inte skiftar i gult eller orange, fungerar ypperligt att använda som konturskugga. Fantastisk lättarbetat formula i en sockersöt förpackning!
Har använt den dagligen sedan jag köpte den och alla andra konturfärger och solpuder har blivit liggandes bortglömda längst bak i sminklådan. Och med tanke å hur dryg den här lilla rackaren är, så lär dom få ligga där ett bra tag. ;)
 
 
 
Maybelline Lash Sensational Mascara
Ni hade rätt ni som gissade att jag skulle älska den här! Fantastisk maskara som ger långa, fylliga och separerade fransar utan att klumpa sig. Den var lite trixig till en början med den mystiska borsten, men när man väl lärt sig så når den verkligen varenda liten minifrans! Bästa maskaran jag testat so far, och den slår min tidigare favorit, "Miss Manga", med hästlängder!
 
 
 

Seche Seche Vite Dry Fast Top Coat
Ett måste för alla som använder nagelack och, precis som jag, inte har tålamod att vänta tills det torkar! Du kan måla 3 tjocka lager nagellack, slänga på ett lager av den här och BAM så är det torrt! Man hinner knappt blinka!
Ännu en favorit jag kan tacka glossybox för! ;D
 

 
 
Fun Light Wild Berries
Godaste saften och tillika en av mina största crawings just nu. Jag dricker kubikliter av den här varje dag! <3 NOM,
....Och till er som tänker peka med fingret och ge mig nån miniföreläsning om sötningsmedel och alla dess fantastiska egenskaper; ta det fingret och kör upp det i näsan istället. Det finns fler som lyssnar där inne. ;D
 
Jennie

Har du köpt eyelinern utan glitter nu eller är det den du använder? :)

Svar: Jag använder den med glitter. Till en början irriterade jag mig på glittret, men nu tänker jag inte ens på det. Men det blir en glitterfri när jag beställer en ny. :)
Sanna Siljeström

Trollkatt

Oh, då måste jag testa den mascaran nästa gång för Miss Manga är min favorit också och när jag glor i Maybelline-hyllorna till och från så finner jag den inte ens längre. Måste googla borsten så jag är förberedd dock ;-)

Svar: Haha, ja gör det! :D Den är egentligen lättare att använda än miss manga, som egentligen har ett ganska svåranvänt bortshuvud. Men det är just att den är böjd som jag tycker gör den mest trixig. Och att längden på "plaststråna" är olika på olika sidor av borsten. :)
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress