Sanna Siljeström

Och så ännu en bildbomb
Klarblå himmel, strålande sol och alldeles lagom varmt!
Helgen har verkligen varit amazeballs! :D
 
Och för att göra en lång story kort så bjussar jag på en bildbomb. Både med söndagen i bilder, och några bilder från tidigare i veckan;
 
Giffel i sin nya säng som han fick av husse efter Strängnäsbesöket. Den var ingen hitt från början, men efter matte tog ur den mjuka kudden i botten så den blev hård och obekväm, DÅ blev den svanstastisk!
(Sidenote till alla kattsängstillverkare; satsa på "obekvämt" framför "mjukt och mysigt".)  
Johan tog äntligen tag i att fixa väggen bakom TVn! :D
Tadaa~ Klart! Och det var preciiiiis så att tapeten räckte att göra det en gång till! Och det blev tametusan bättre än i förra lägenheten! :D Heja älsk! <3  
Haha, gjorde en "Nikkie tutorials" och sminkade av halva anletet från smink alá #thepowerofmakeup. 
Inte riktigt lika coolt som när hon gjorde det, men nu är jag sugen på att göra ett porträttfoto med det här temat och med en mindre naturligt smink så det syns bättre. Dessutom älskar jag budskapet bakom!
Har du inte koll men är nyfiken på vad jag pratar om, googla "Nikkie tutorials, the Power of makeup" 
Eftersom folk fortfarande tror att Giffel och Bullen är en och samma katt så bjussar jag på den här bilden med det ovanliga fenomenet att dom faktiskt befinner sig närmare varandra än 2 meter utan att slåss. ;D
Månadens glossybox damp ner i brevlådan tidigare i veckan! Foto på innehållet bjussar jag på senare i veckan. ;D  
Bullen bjöd på efterätt i fredags.
Igår tog vi med Giffel på en promenad i solen.
Harry, som har fobi för "utomhuset", fick stanna inne.
Hillhage tog med sig sin urfräna radiostyrda bil! Den är gigantiskt, går superfort och man kan hoppa i hopp med den! Och nej, man blir aldrig för gammal för att leka med leksaker och blåsa såpbubblor, till alla som frågat. ;D Tycker man att man blir det så är man tråkig och jag tycker synd om er.
Ny favoritserie i bokhyllan. Har precis börjat på andra boken! :)
Påfyllnad av vitaminlagret. Klickade även hem en ny pulvershake variant som jag hört mycket bra om. Den var faktiskt riktigt god! OCH man höll sig mätt tills lunchen! (kors i taket) Så nu blir det den till frulle i några veckor i hopp om att bli av med alla onödiga extrakilon! 3 kilo kvar, sen är jag nöjd!
Kvällen igår skämde jag bort migsjälv med manikyr (ej påbörjad på bilden... duh) brynfärgning och en ansiktsmask. :3
#härliggerjagochspaar 
ɑ n n i k ɑ

Söt katt :3

Svar: Tack! :3
Sanna Siljeström

Jennie

Haha han är så stygg Giffel! X) får dom verkligen plats i den där sängen? Såg ut som bara rumpan får plats :P

Svar: Ja, han är ju det! xD Typ kroniskt stygg. Haha, ja. Otroligt nog. Den är väll i trängsta laget, men my guess är att det är en av sakerna som gör att den går att ligga i. ;D
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress