Sanna Siljeström

Veckan i bilder
I veckan fick vi hem vårt nya vardagsrumsbord. :) Jag hade egentligen ställt in mig på ett runt, men det visade sig vara på tok för trångt vid TVn. Så istället letade Johan upp den här. Och, ja, modellen heter "Katniss". Hur jävla awesome är inte det! XD Och till er som förstår varför, ni är också awesome! ;D <3
Vardagsrummet före...
Och efter! :D Fiiint va? <3 Och nya kuddar klickade vi hem också. Det var på tiden det kom in lite färg i lägenheten! ;) Korten började se svartvita ut när jag fotade.
Johan hittade en random snigel. Så jag lekte lite med den manuella macrofunktionen på kompakten. Helt okej bilder, men det är ju inte som med macroobjektivet på Systemen. :P
I fredags efter turentill ramis så hjälpte vi grannen att bygga en inhägnad till sina två katter. Eller ja, "vi byggde". Emil och Johan byggde medans 4 fruntimmer stod och mest kollade på. ;D
Färdigt! :D Och katterna fick hälsa på utomhuset för första gången i sina liv.
Mycket skeptiskt.
Va inte den här tishan lite jag? ;D
Mattes lilla sockerbulle<3
Vädret typ all day every day den här sommaren. T____T
 
Angela

Jag är awesome!

Svar: Haha, klart du är! ;D
Sanna Siljeström

Jennie

Haha, fantastiskt namn xD Det blev skitsnyggt! Vart har ni beställt bordet? Vi skulle också behöva ett nytt framöver, men det är ju nästan omöjligt att bestämma sig för vad man ska ha, så jag brukar ledsna att leta rätt fort. Jag älskar kuddarna! Turkost är min favvofärg efter lila/rosa. Gillar tröjan också x)

Svar: Tack! :D Den är från Chilli! (Som det står på kartongen ;D ) Haha, det var så det var för mig. Och när jag väl bestämt mig för ett runt bord och det inte gick så blev jag så anti att Johan fick bestämma.
Ja, min med! <3 Först rosa sen turkost. Så himla passande att dom hade rosa/turkosa kuddar. :) Nu ska jag försöka få in det på lite fler ställen i kök/vardagsrummet. :D

Haha, tack! :D
Sanna Siljeström

Jennie

Hähä, kopplade inte att det var företagsnamnet ;P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress