Sanna Siljeström

Empties Review: Anastasia Brow Wiz

Anastasia Brow Wiz Skinny Brow Pencil 

Produktinfo: "Idealisk för att fylla i glesa ögonbryn! Ger det ultimata naturliga utseendet med Anastasias ultrafina penna. Spetsen skapar ett naturligt utseende även på små hårstrån. Denna dubbeländade penna har också en ”Spooley Brush” dvs en fin ögonbrynsborste som ger ett fylligare ögonbryn, lätt och bekvämt. Mekaniken sparar produkten som varar länge och behöver aldrig vässas. Den inbyggda fina borsten på den motsatta änden ger tillsammans med pennan naturligt vackra ögonbryn."

+ Ser naturlig ut på  |  Brett färgval  |  Enkel att använda  |  Skruvspets = behöver inte vässas  |   Sitter som berget hela dagen 

-   Texten på förpackningen försvann 

BETYG; 5/5

Rekommenderas till; Dig med ögonbryn.

 

Egna noteringar: Jag har sedan jag började med smink föredragit att använda puder när jag formar ögonbrynen, eftersom det ger ett mer naturligt och ett mindre "påmålat" resultat än en penna. Men sedan jag testade brow wiz så har jag inte kunnat leva utan den! Allra bäst blir den i kombination med Duo brow powder i från samma märke, men den fungerar alldeles utmärkt ensam också.
Det enda jag skulle kunna ge lite kritik för är att när jag skulle beställa en ny och råkat glömma vilken färg jag beställde sist så såg jag att ALL text på själva pennan hade nötts bort. Så jag hade ingen aning om vilken färg jag använt... :/
Men själva produkten får full pott och är, för min del ,ett måste i sminkväskan! :)    

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress